اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد

دستگیری سارقان منازل در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف یک باند سرقت منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: از این باند یک کیلوگرم طلا، مقادیر زیادی زیورآلات و نقره‌‏جات کشف شده است.

دستگیری سارقان منازل در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا ریوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند بیان کرد: عمده‏‌ترین سرقت این باند، دو تن برنج مربوط به مراسم نذری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود.

وی افزود: ظرف کمتر از 24 ساعت و پس انجام این سرقت و از آنجایی که اموال نذری مورد عنایت صاحب آن یعنی امام حسین(ع) است، مأموران پلیس موفق به دستگیری این باند 6 نفره شدند.

ریوندی ادامه داد: همچنین یک کیلوگرم طلا، مقادیر زیادی زیورآلات و نقره‏‌جات،‌ سه دستگاه ال.سی.دی و ال.ای.دی،‌ سه دستگاه لب‏تاب،‌ تعدادی گوشی تلفن همراه و ... از جمله اموال مسروقه کشف شده از این باند است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اضافه کرد: 24 تخته فرش که بین آنها یک تخته فرش ابریشمی با ارزش حدود 450 میلیون ریال وجود دارد نیز در این اموال کشف شده وجود دارد.

وی در خصوص عملیات دستگیری این باند اظهار کرد:‌ واحد تجسس پلیس آگاهی گیلاوند پس از رصد اطلاعات و انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی افراد و مخفی‏گاه آنها،‌ سارقان را دستگیر کردند و به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان کرد: یکی از مأموران برای دستگیری این افراد به مخفی‏گاه آنها ورود پیدا کرد و با حمایت نیروهای عملیاتی، چندین ساعت در این مکان مخفی شده و به محض ورود افراد به داخل ساختمان آنها را دستگیر کرد.

ریوندی افزود:‌ صاحبان برخی از این اموال مشخص هستند و در مورد بقیه نیز به کسانی که پرونده سرقت از منزل دارند، اطلاع‌‏رسانی می‏‌شود تا برای شناسایی اموال خود به کلانتری گیلاوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/2568/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول