اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال ایران تحت‌الشعاع درخشش تیم‌های تبریزی

حاکمیت فوتسال تبریز بر لیگ برتر

لیگ برتر فوتسال ایران تحت‌الشعاع درخشش تیم‌های تبریزی قرار گرفته است.

حاکمیت فوتسال تبریز بر لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران همانند هفته هفتم با پیروزی هر سه نماینده فوتسال تبریز و کسب تمام 9 امتیاز ممکن همراه بود.

در هفته هشتم تیم دبیری تبریز مقابل راه ساری به پیروزی دست یافته و به صدر جدول صعود کرد و تیم هلال احمر نیز با برتری بر منصوری قرچک برای نخستین بار در بین سه تیم اول جدول قرار گرفت. ضمن اینکه شهرداری تبریز نیز با پیروزی بر میثاق تا رده چهارم جدول صعود کرده تا شاگردان خوراکچی نتیجه هر سه بازی خود را با میثاق تهران به تیم‌های تبریز واگذار کرده باشند.

در هفته هفتم نیز تیم‌های تبریزی هر سه بازی خود را با برتری به اتمام رسانده بودند.

شهرداری  تبریز  ماهان تندیس را در قم مغلوب کرده و هلال احمر هم  راه ساری را در خانه حریف شکست داده بود و دبیری تبریز نیز با رأی کمیته انضباطی مقابل تیم میثاق تهران به پیروزی دست یافته بود.

در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز با بیست امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی با 16 امتیاز تیم سوم و شهرداری تبریز با 14 امتیاز تیم چهارم جدول هستند.

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور  هر سه تیم تبریزی در خانه حریفان به میدان می‌روند. دبیری تبریز در یک بازی سخت  مهمان منصوری قرچک است، هلال احمر با شهرداری ساوه در خانه حریف بازی خواهد کرد و راه ساری نیز میزبان تیم شهرداری تبریز  است.

انتهای پیام/60002/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول