اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارائه آموزش صورت گرفت

تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در جنوب تهران

ستاد مدیریت بحران جنوب شرق تهران نسبت به تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در اماکن و ارائه آموزش‌های لازم به پرسنل مراکز مربوطه و شهروندان اقدام کرد.

تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز ستاد مدیریت بحران جنوب شرق تهران نسبت به تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در اماکن منطقه و ارائه آموزش‌های لازم به پرسنل مراکز مربوطه و شهروندان اقدام کرد.

در این راستا کارگاه آموزشی اطفاء حریق در مرکز بهداشتی و درمانی شهدای احد، سامانه 2 اتوبوسرانی شرکت واحد و بلوک 15 شهرک بروجردی با حضور پرسنل و ساکنین مربوطه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، برگزاری کارگاه آموزشی مبانی بحران در محله اتابک (بافت فرسوده) با حضور 91 نفر از ساکنان محله، برگزاری کارگاه آموزشی اطفاء حریق ویژه اعضای گروه دوام محله خاورشهر در ایستگاه 66 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ارائه آموزش‌های لازم در ارتباط با بحران و بلایای طبیعی و آشنایی با نقاط امن و پناه‌گیری به 800 دانش‌آموز مدرسه دخترانه سیدآقا در ناحیه 2 و پرسنل مرکز بهداشتی و درمانی شهدای احد از دیگر اقدامات ستاد بحران منطقه در این زمینه است.

این گزارش حاکی است، این ستاد همچنین با هدف شناخت نقاط قوت و ضعف مرکز بهداشتی و درمانی شهدی احد واقع در ناحیه 4 و به‌منظور تمرین و آمادگی بیشتر کارکنان این مرکز و آشنایی آنان با نقاط امن و پناه‌گیری اضطراری نسبت به اجرای مانور زلزله در این مرکز اقدام کرده و آموزش‌های لازم را به پرسنل ارائه کرد.

شایان ذکر است، برگزاری جلسات فصلی مدیریت بحران از دیگر فعالیت‌های این ستاد است که در این راستا جلساتی در محلات ابوذر، افسریه شمالی و شهرداری ناحیه چهار منطقه برگزار و وضعیت آسیب‌پذیری و شناسایی نقاط حادثه‌خیز از لحاظ سیل و آبگرفتگی و همچنین شناسایی ظرفیت‌های بخش پشتیبانی ناحیه در ارتباط با مقابله با سیلاب  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول