اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد:

عملکرد بازیکنانم رضایت‌بخش نبود

سرمربی تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل کاله جوان راضی نبودم ولی در آینده با تمرینات بیشتر به شرایط ایده‌ال می‌رسیم

عملکرد بازیکنانم رضایت‌بخش نبود

احمد آزمون پس از شکست سه بر 0 مقابل تیم کاله جوان مازندران در هفته نخست لیگ دسته یک والیبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: نخستین بازی لیگ دسته یک را در دیداری خانگی به حریف واگذار کردیم.

وی افزود: بازی زیبایی را در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل شاهد بودیم البته کاله جوان واقعاً تیم خوب و هماهنگی است که از آمل که یکی از شهرهای والیبال‌خیزی است انتظار بروز چنین تیمی می‌رود.

آزمون با تحسین عملکرد جوانان آملی و سرمربی تیم‌شان حسین کاظمی اذعان داشت: هرچند تیم ما تمرینات خود را از حدود سه ماه گذشته آغاز کرده ولی تعدادی از نفرات‌مان دچار آسیب‌دیدگی و مصدومیت شدند.

سرمربی تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد با اشاره به اینکه بازی تدارکاتی نیز فولاد عظیمی برای اماده‌سازی بیشتر نداشت، گفت: از عملکرد بازیکنانم در زمین به هیچ وجه رضایت ندارم زیرا فکر نمی‌کردم در این حد بازی کنند، توقعاتم از بازیکنانم بالا بود و امیدوارم در آینده همه کاستی‌ها جبران شده و شاهد بازی‌های خوبی از فولاد عظیمی باشیم.

 

انتهای پیام/86012/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول