اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدمراد محمدی در گفت‌وگو با ‌فارس:

سطح کیفی لیگ با حضور کشتی‌گیران برتر بالاست/ گاز مازندران مرا دور زد

سرمربی تیم کشتی شهدای رستمکلا گفت: سطح کیفی این دوره از مسابقات با حضور کشتی‌گیران برتر کشور می‌تواند، بالا باشد.

سطح کیفی لیگ با حضور کشتی‌گیران برتر بالاست/ گاز مازندران مرا دور زد

سیدمراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بیان داشت: در این دوره از مسابقات تیم‌ها کشتی‌گیران خوبی جذب کردند که همین مسئله موجب بالا رفتن سطح کیفی این رقابت‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم شهدای رستمکلا چهار روز مانده به آغاز لیگ بسته شد و در این فرصت بسیار اندک توانستیم کشتی‌گیران خوب و جوانی جذب کنیم.

سرمربی شهدای رستمکلا با بیان اینکه تیمش برای پیروزی و کسب امتیاز به مشهد رفت، ابراز داشت: در کشتی مقابل گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی با ترکیب علی حاج آقانیا، سیداحمد محمدی، نیما الهی، صابر امامقلی پور، ایمان محمدیان، عباس صحان و جعفر شمس ناتری به میدان می‌رویم.

محمدی با اشاره به اینکه تیمش می‌تواند مدعی این مسابقات باشد، گفت: با جذب کشتی‌گیران خارجی که مد نظرم است تیم شهدای رستمکلا می‌تواند از مدعیان لیگ باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تیمش دیر بسته شد اما کشتی‌گیران هفته به هفته بهتر می‌شوند و با آمادگی بهتر به روی تشک می روند.

سرمربی شهدای رستمکلا با انتقاد از مدیرعامل کشتی گاز مازندران اظهار داشت: از ابتدا قرار بود که به عنوان سرمربی گاز در این تیم خدمت کنم که به نوعی مدیریت باشگاه مرا دور زدند و بهنام طیبی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردند که جای تاسف دارد.

به گزارش فارس، تیم شهدای رستمکلا در هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد کشور جمعه 17 آبان در مشهد مهمان تیم گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی است.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول