اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید همدان:

هرکس دولت را قبول دارد به کار خود ادامه می‌دهد/ به خدمت در همدان افتخار می‌کنم

استاندار جدید همدان گفت: هرکس این دولت را قبول دارد و پیامش را گرفته و قصد خدمت دارد، قدمش روی چشم و کار خود را ادامه می‌دهد.

هرکس دولت را قبول دارد به کار خود ادامه می‌دهد/ به خدمت در همدان افتخار می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان اظهار داشت: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که این فرصت به بنده داده شد تا در استان تاریخی، بزرگ، فرهنگی، استان دین و دانش و استانی که تاریخ ایران به تاریخش افتخار می‌کند، خدمت کنم.

وی تصریح کرد: خدمت در پایتخت تاریخ و تمدن کشور و استانی که بوعلی‌سینا، شیخ بهاری، آیت‌الله شوندی، بزرگانی همانند آخوند ملاعلی معصومی و... را در خود داشته، افتخار است.

استاندار جدید همدان با تقدیر از علی‌محمد آزاد که در فرصت کوتاه عملکرد خوبی داشته، افزود: همدان به نسبت این همه سابقه، عظمت علمی و دینی، به دلایل متعددی در طول سال‌های اخیر توسعه لازم را پیدا نکرده است.

وی با اشاره به شعار خود برای توسعه همدان تصریح کرد: تنها شعار من برای مدیریت ارشد استان این است که توسعه همدان همت همگانی می‌طلبد و همه باید این همت را در سایه وحدت، همدلی و برادری ایجاد کنیم.

نیکبخت با بیان این که دولت تدبیر و امید با پیام‌هایی که داشت رأی کرد، گفت: هر کس این دولت را قبول دارد و پیامش را گرفته و قصد خدمت دارد، قدمش روی چشم و کار خود را ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این دولت معیشت و اقتصاد را در اولویت کاری خود قرار داده و عقلانیت را بر تصمیم‌گیری‌ها حاکم می‌داند که با این گفتمان و شعار مردم دولت جدید را پذیرفتند و ما نیز باید در این راستا کار کنیم.

استاندار همدان با اشاره به عزل و نصب‌های خود در استان گفت: اعتدال باید در عزل و نصب‌ها رعایت شود و برای این منشور اعتدال، محورهایی برای توسعه استان تعریف کردیم.

وی اضافه کرد: کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری استان در اولویت کاری ما است و در این راستا باید به بهینه کردن مصرف آب کشاورزی، صنایع تبدیلی و... توجه شود.

نیکبخت افزود: از 250 رشته صنایع دستی استان 150 رشته، خاص استان همدان است که از این نظر بعد از اصفهان رتبه دوم را داریم.

وی ادامه داد: آب و هوای مطبوع همدان نیز از نقاط قوت گردشگری استان است و همدان می‌تواند در چهار فصل پذیرای گردشگران باشد.

استاندار همدان تصریح کرد: همدان یک‌هزار و 500 پروانه صنعتی دارد که 500 مورد آن به علت نداشتن مواد اولیه و سرمایه در گردش تعطیل است و استاندار قبلی همین که توانسته صنایع موجود همدان را حفظ کند جای تشکر دارد.

وی خود را خدمتگزار مردم دانست و یادآور شد: ما باید صنایع جدید را به استان همدان بیاوریم و صنایعی چون سیمان کبودراهنگ و پتروشیمی همدان را احیا کنیم.

نیکبخت با بیان این که چند سال پیش که از همدان رفتم اشک ریختم چرا که از همدانی‌ها کوچک‌ترین رنجشی ندیدم، خاطرنشان کرد: بنده تودیع در همدان را دیده‌‌ام اما به همدان ظلم شده که می‌گویند همدانی‌ها استقبال‌کننده خوبی هستند اما تودیع کننده خوبی نیستند.

وی در پایان گفت: هر چند که غیر بومی همدانی‌ام اما به طور حتم  مردم همدان مرا می‌پذیرند.

انتهای پیام/89003/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول