اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید اصفهان:

سفارتخانه‌های آمریکا در دنیا لانه‌های جاسوسی هستند

مسئول سازمان بسیج اساتید اصفهان گفت: بر همگان ثابت شده است که سفارتخانه‌های آمریکا در دنیا لانه‌های جاسوسی هستند و این رفتار خائنانه آنها در استای روحیه استکباری آمریکا است.

سفارتخانه‌های آمریکا در دنیا لانه‌های جاسوسی هستند

علیرضا احسان‌دوست در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان پیرامون افشای جاسوسی‌ها و شنودهای خائنانه آمریکا از کشورهای دنیا و هم‌پیمانانش اظهار کرد: اگر سفارتخانه‌های آمریکا در جهان جاسوسی نکنند با روحیه استکباری آنها در تعارض بوده و جای تعجب دارد.

وی اضافه کرد: کشور آمریکا در راه سلطه‌گرانه خود به انجام چنین اقدامات غیر‌عقلانی، مداخله‌جویانه و جاسوسانه در کشور‌های دیگر نیاز دارد.

مسئول سازمان بسیج اساتید اصفهان در پاسخ به این سؤال که پاسخ عملی اساتید بسیجی ایران در راستای مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه چگونه است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اساتید در حوزه‌های علمی و عقلانی جایگاه خاصی در محیط‌های دانشگاهی دارند، این افراد می‌توانند در ارتباط با مبارزه با استکبار و آمریکا به صورت تعمیقی و استدلالی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: همچنین اساتید با تلاش عملی و عقلانی می‌توانند بحث منطقی مبارزه با آمریکا را تبیین کرده و با نشانه‌گیری نقاط دور‌دست تمدن اسلامی در راستای حفظ اقتدار و جایگاه علمی ایران در جهان تلاش کنند.

احسان‌دوست با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تاکید کرد: با بررسی سه حادثه روی داده در روز 13 آبان مشخص می‌شود که فصل مشترک هر سه واقعه دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران است.

وی افزود: ما در حوزه دینی خود، بحث نفی‌سبیل و عدم سلطه اجانب، مشرکان و سلطه‌گران بر مسلمانان یک دلیل و توجیه مبارزه با استکبار جهانی براساس آموزه‌های قرآنی و مذهبی است.

مسئول سازمان بسیج اساتید اصفهان گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس این موضوع و فارغ از مسائل سیاسی شکل گرفت و امروز نیز سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران از راه معارف دینی تبیین و اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به این موضوع، مبارزه با استکبار و نظام سلطه در دنیا جایگاه قرآنی و دینی دارد، اظهار کرد: براساس مواضع نظام اسلامی و اصول اساسی اسلام یادآور شده، نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام ستم و قدم برداشتن در راستای سلطه از سوی هر کشور، دولت و حاکمیتی مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/63001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول