اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

طرح‌های نخبگان البرزی به مرحله تجاری‌سازی نزدیک شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: همه باید تلاش کنیم تا طرح‌ها و ایده‌هایی که نخبگان دارند به مرحله تجاری‌سازی و عملی‌شدن نزدیک شود.

طرح‌های نخبگان البرزی به مرحله تجاری‌سازی نزدیک شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، شاهپور رستم‌زاده اظهار کرد: طرح‌ها و ایده‌های بسیار عالی و خوبی از سوی نخبگان البرز به این جشنواره راه یافته است و برخی از آنها نیز به عنوان طرح برتر معرفی شده‌اند که جای تقدیر دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز با قدردانی از خدمات ارائه شده در غرفه استان در نمایشگاه علم تا عمل گفت: طرح‌های نخبگان استان البرز قابل توجه و مثبت است.

رستم‌زاده همچنین از غرفه‌های «سافروتین»، «نرم‌افزار جمع‌آوری و پردازش داده‌های کروماتوگرافی»، «تولید بومی کیت‌های ستونی استخراج RNA ،DNA و آنزیم‌های پلیمرازی مورد استفاده در بیوتکنولوژی»، «دستگاه چاله‌کنی هیدرولیکی (حفر گودال هیدرولیکی)»، « تولید صنعتی داروی PTH» و «دستگاه نگهدارنده عضلات قلب برای ترمیم و یا تعویض دریچه‌های قلب به همراه نگهدارنده نخ‌های جراحی» بازدید به عمل آورد.

وی با تأکید بر اینکه محور توسعه در جهان علم و فناوری است، یادآور شد: امید است برگزاری این جشنواره زمینه‌ای برای حمایت از ارائه‌دهندگان طرح‌های نو و دانش‌بنیان باشد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول