اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

عسکراولادی همگان را به پیروی از اصل ولایت فقیه دعوت می‌کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال جناب آقای حبیب‌الله عسکراولادی را تسلیت گفت.

عسکراولادی همگان را به پیروی از اصل ولایت فقیه دعوت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است:‌ درگذشت مجاهد راه خدا مبارز خستگی‌ناپذیر مرحوم مغفور حاج حبیب‌الله عسکراولادی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: آن فقید شریف که از نخستین یاران امام عظیم‌الشأن(ره) بود، عمر شریف خود را به مبارزه با رژیم منحوس پهلوی گذراند و در این راه مبارک، زندان و شکنجه‌های فراوانی را متحمل شد، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آن عزیز همواره حامی انقلاب بود و خدمات فراوانی را به ویژه تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر جای نهاد.

در این پیام اضافه شده است: با رحلت امام عزیز نیز آن مرد خدوم همواره یار صدیق رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای – مدظله العالی - بود و در فتنه‌ها و صحنه‌‌های گوناگون، همواره همگان را به پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه دعوت می‌کرد.

در پایان این پیام آمده است: رحلت این سرباز فداکار انقلاب اسلامی ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت درگذشت ایشان به خانواده محترم آن مرحوم، علوّ درجات آن عزیز از دست رفته را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول