اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

توسط سازمان سنجش آموزش کشور

پذیرفته‌شدگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن معرفی شدند

پذیرفته‌شدگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شدند.

پذیرفته‌شدگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن معرفی شدند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون اعطای مدرک کارشناسی به حافظان قرآن کریم توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد که طی آن 258 نفر از داوطلبان آزمون موفق به قبولی شده‌اند.

بنابر این گزارش شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور از وضعیت قبولی خود در آزمون باخبر شوند.

همچنین پذیرفته شدگان باید مدارک لازم برای صدور مدرک کارشناسی علوم قرآنی که شامل؛ کپی صفحه اول و در صورت لزوم صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی، دو قطعه عکس 3 در 4 تمام رخ، تهیه شده در سال جاری پشت‌نویسی شده است را به آدرس سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی صندوق پستی 4378ـ 15875 حوزه معاونت فنی و آماری سازمان تا تاریخ 14 آذر‌ماه 1392 ارسال کنند.

مدارک لازم برای معرفی دارندگان مدرک کارشناسی جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد؛ تصویر مدرک کارشناسی که باید در یکی از رشته‌های زیر باشد؛ علوم قرآنی با گرایشهای علوم قرآن مجید، تفسیر قرآن مجید، فنون قرائت مجید، تلاوت و کتابت قرآن مجید، تربیت معلم قرآن و تربیت مربی عقیدتی سیاسی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث.

دارندگان مدارک کارشناسی که اسامی آنان در جدول شماره (2) قرار دارد و دارای یکی از مدارک کارشناسی رسمی ذکر شده هستند، باید تا تاریخ 24 آبان‌ماه 1392 مدارک خود را به نمابر 88922237-021  ارسال کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول