اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری یزد:

حفاری در معابر اصلی و فرعی شهر یزد تا 13 محرم ممنوع شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد طی نامه‌ای به شرکت‌های حفار، از ممنوعیت حفاری در معابر اصلی و فرعی شهر در 13 روز اول محرم خبر داد.

حفاری در معابر اصلی و فرعی شهر یزد تا 13 محرم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یزد، محمد رسول طهماسبی در نامه‌ای به شرکت‌های حفار از جمله آب و فاضلاب، گاز، مخابرات، توزیع برق و مجری طرح فاضلاب شهری اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، از هرگونه صدور مجوز حفاری که در مسیر معابر فرعی و اصلی باشد، خودداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد در این نامه تاکید کرده است: شرکت‌های حفار ترتیبی فراهم آورند که کلیه عملیات حفاری شده از قبل نیز، حداکثر تا تاریخ اعلام شده به اتمام رسیده و تحویل شهرداری شود.

وی همچنین از اتمام مرحله اول عرشه تقاطع غیرهمسطح حکیمیان خبر داد و گفت: نخستین مرحله از پنج مرحله اجرای عرشه تقاطع غیرهمسطح حکیمیان با طول 40 متر به انجام رسید.

طهماسبی افزود: در این مرحله 110 تن میلگرد استفاده و 850 متر مکعب بتن ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: عرشه زیرگذر حکیمیان در حالت کلی نزدیک به 260 متر طول دارد و طی پنج مرحله با آرماتورگذاری و بتن ریزی، تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/2464/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول