اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر والیبال

شهرداری زاهدان به مصاف سایپای البرز می‌رود

تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف سایپای البرز می‌رود.

شهرداری زاهدان به مصاف سایپای البرز می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورزش سیستان و بلوچستان، نماینده سیستان و بلوچستان که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر کشور حاضر شده نخستین بازی خانگی را برگزار خواهد کرد تا زاهدانی‌ها برای اولین بار شاهد مسابقه‌ای از لیگ برتر والیبال کشور در شهر خود باشند.

حمید موحدی سرمربی تیم والیبال زاهدان که بعد از سه هفته بازی‌های خارج از خانه، این هفته در خانه بازی دارد، در اندیشه کسب امتیاز این بازی و جدایی از لقب قعرنشین لیگ برتر والیبال است، اما کاری مشکل در برابر شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا خواهد داشت.

سایپا در اکثر دوره‌های لیگ برتر والیبال با تیم جوان به میدان آمده است و در همه دوره‌ها به غیر از دوره گذشته بر روی سکو رفته، شش عنوان نایب قهرمانی و یک مدال برنز ره‌آورد این تیم از هشت دوره حضور خود در لیگ برتر والیبال است.

دو تیم اگر چه با این شرایط به مصاف هم می‌روند، اما نماینده سیستان و بلوچستان به پیروزی در این دیدار و مقابل هواداران نیاز مبرم دارد تا سه شکست قبلی را فراموش و رتبه خود را در جدول بهبود بخشد. سایپا البرز هم در سه دیدار قبلی صاحب دو برد و متحمل یک باخت شده است.

جدال دیدنی دو تیم از ساعت 17 امروز در سالن استانداری واقع در خیابان امداد زاهدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75005/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول