اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / شهردار اردبیل:

برج‌های دوقلوی اردبیل با معماری ایرانی بنا می‌شود

شهردار اردبیل گفت: برج‌های دوقلوی شهر اردبیل با معماری ایرانی، اسلامی و متناسب با تاریخ اردبیل بنا می‌شود.

برج‌های دوقلوی اردبیل با معماری ایرانی بنا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری که شامگاه سه‌شنبه به همراه مدیر پروژه روناک با حضور در محل اجرای این پروژه مشارکتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، از مراحل پیشرفت مجتمع تجاری مسکونی و برج‌های دوقلوی روناک اردبیل بازدید می‌کرد، اظهار داشت: پروژه تجاری، مسکونی روناک با مشخصات برج‌های دوقلو و با مشارکت بخش خصوصی که در چند روز گذشته شاهد کلنگ‌زنی آن بودیم همزمان به فضل الهی عملیات اجرایی آن نیز با سرعت و کیفیت مناسبی آغاز شده و ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: تنها در عرض 16 روز پس از کلنگ‌زنی طرح از روز 27 مهرماه تاکنون حدود 30 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری از محل پروژه انجام پذیرفته که این امر خود مستلزم حضور روزانه 400 تا 500 دستگاه سرویس خاکبرداری است و در چند روز آینده نیز عملیات پی‌ریزی و اجرای فوندانسیون قسمت تجاری مجتمع بزرگ روناک آغاز می‌شود.

 

بدری خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل که همان اجرای پروژه‌های عمرانی و فضای سبز با مشارکت بخش خصوصی جهت توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف شهر به خصوص در مناطق کم برخوردار شهر است، در حال اجراست.

 

این مسئول اضافه کرد: شهرداری اردبیل همانطور که در حوزه‌های عمران و فضای سبز در تمامی مناطق شهر فعالیت‌های چشمگیری دارد، در حوزه مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز این سیاست را برای خود تدوین کرده و در همین راستا پروژه مشارکتی روناک در این منطقه کم برخوردار شهر در محلی نزدیک به میدان وحدت، محله استاد شهریار، محله آل‌عبا و خاتم‌النبیین مشرف به بزرگراه کمربندی دوم اردبیل در حال احداث است.

 

وی، پروژه مجتمع تجاری، مسکونی و برج‌های دوقلوی روناک را پروژه‌ای با معماری ایرانی، اسلامی، مستحکم و با مشخصات فنی به روز و الگوی سایر طرح‌های عمرانی و شهرسازی معرفی کرد و ادامه داد: قطعاً اجرا و بهره‌برداری از این طرح بزرگ اثرات اقتصادی و شهرسازی بسیار مناسب و مطلوبی در این منطقه خواهد داشت که این اثرات از همان روز کلنگ‌زنی طرح در منطقه مشهود بوده و با نزدیکتر شدن به مراحل بهره‌برداری به یقین ارزش افزوده اقتصادی منطقه اجرای پروژه نیز بیشتر می‌شود.

 

شهردار اردبیل یادآور شد: انشاالله موفقیت حاصل شده از اجرای پروژه مذکور با مشارکت بخش خصوصی و اثرگذاری عملی این طرح عملاً مشوقی است تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی و شهرسازی مشابه در سایر نقاط شهر با رغبت بیشتری مشارکت داشته باشند.

 

بدری تأکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل در همین راستا و به منظور ایجاد تسهیل بیشتر جهت توسعه متوازن شهر در برنامه‌ریزی‌های خود پروژه‌های مشارکتی بیشتری در تمامی نقاط شهر تعریف و به مرحله اجرا می‌رساند.

 

فوندانسیون بلوک تجاری و خدماتی در چند روز آینده انجام می‌گیرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر پروژه مجتمع تجاری، مسکونی و برج‌های دوقلوی روناک نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کار، تلاش و سازندگی را الفبای حرکتمان قرار داده‌ایم، در مورد سرعت و کیفیت اجرای این پروژه، اذعان داشت: هرچند در این میان تزریق پول از اساسی‌ترین فاکتورهای پروژه محسوب می‌شود اما نمی‌توانیم حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان شهر، شهردار دلسوز و اعضای شورای اسلامی شهر را نادیده بگیریم و چه بسا با حضورشان اسباب تشویق و تسریع در کارمان هستند.

 

یعقوب نعمت‌اللهی با قدردانی از حضور مجدد شهردار اردبیل در محل اجرای پروژه مشارکتی روناک، نسبت به تداوم مساعدت‌ها و تعاملات مسئولان تا پایان اجرای این پروژه ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: به خواست خداوند متعال و در صورت مناسب بودن شرایط جوی، عملیات فنداسیون بلوک تجاری و خدماتی پروژه در چند روز آینده انجام می‌گیرد.

 

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: به مردم شهر مقدس اردبیل اطمینان می‌دهیم تعهد ما از تعبد ما جدا نیست و در هر مرحله که باشیم نیازمند دعای خیرشان هستیم.

 

انتهای پیام/62001/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول