اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی خبر داد

تشکیل 60 پرونده انضباطی توسط هیئت فوتبال خراسان شمالی

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی از تشکیل 60 پرونده انضباطی توسط کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان از سال گذشته تاکنون خبر داد.

تشکیل 60 پرونده انضباطی توسط هیئت فوتبال خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین جعفرزاده عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: متخلفان براساس آرای صادره بعضاً به جریمه محکوم شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه این محکومیت‌ها صرفاً برای بازدارندگی به منظور جلوگیری از تکرار بد اخلاقی‌های ورزشی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ناچاراً برخی اوقات ناگزیر به برخوردهای چکشی با متخلفان هستیم.

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: این محکومیت‌ها مطابق قوانین و ضوابط انجام شده و به افراد خاطی تذکرات لازم ارائه شده است.

وی همچنین به ورزشکاران توصیه کرد تا همواره به اخلاق ورزشی در میادین پایبند باشند.

* ایران‌ویژن جایگزین آسیاویژن فوتبال خراسان شمالی

جعفرزاده در پاسخ به سئوالی درباره اجرای طرح آسیاویژن توسط هیئت، عنوان کرد: ایران‌ویژن جایگزین آسیاویژن برای فوتبال خراسان شمالی شده است که در این راستا مکاتبات و مذاکرات مختلف با مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده است.

وی در عین حال اجرای این طرح را نیازمند تأمین مقدمات و زیرساخت‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد تا اردیبهشت سال آینده این مقدمات برای اجرای این طرح آماده شود.

به گفته این مسئول؛ در هیئت فوتبال اجرای این طرح تأثیر زیادی در ارتقای فوتبال استان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: البته در طول سال دوره‌های آموزشی با پیگیری‌های هیئت و مشارکت وزارت ورزش در سطح داوری و فوتبال در استان برگزار می‌شود.

* راهیابی فوتبال ایران به جام جهانی فوتبال‌آموزان را افزایش داد

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی همچنین از افزایش شمار فوتبال آموزان این استان با راهیابی فوتبال ایران به جام جهانی خبر داد.

وی تأکید کرد: تعداد این افراد از زمان راهیابی تیم ملی 50 تا 70 درصد افزایش داشته که در مدارس فوتبال آموزش می‌بینند.

جعفرزاده، یکی از راهکارهای مهم برای پرورش استعدادهای ورزشی در عرصه فوتبال را مدارس این رشته عنوان کرد و یادآور شد: هم‌اکنون 11 مدرسه فوتبال در سطح استان خراسان شمالی فعال بوده و همگی به اتفاق دارای تیم هستند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی در پایان بیان داشت: از این تعداد مدرسه فوتبال دست کم چهار مدرسه در طول سال فعالیت بیشتری را دارند.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول