اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) خبر داد

موفقیت دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه(س) در تحصیلات تکمیلی

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) از موفقیت دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه(س) در تحصیلات تکمیلی و ورود به کارشناسی ارشد خبر داد.

موفقیت دانش آموختگان دانشگاه حضرت معصومه(س) در تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا باقری امشب در دیدار مدیران دانشگاه حضرت معصومه(س) با آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید قم در سخنانی با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال 86 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: این دانشگاه فعالیت خود را به صورت تک جنسیتی ویژه دختران آغاز کرد و طرح این دانشگاه به صورت یک دانشگاه جامع پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: این دانشگاه در رشته‌های مختلف تحصیلی با توجه به نیازهای جامعه به بانوان نسبت به پذیرش دانشجویان اقدام می‌کند.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) با اشاره به برخی از مخالفت‌ها در ابتدای شکل‌گیری این دانشگاه اضافه کرد: دانشگاه حضرت معصومه(س)‌در طول این سال‌ها با قدرت به مسیر خود ادامه داده است و چند دوره دانش‌ آموخته‌ داشته‌ایم.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموختگان این دانشگاه در مقاطع تحصیلی بالاتر بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته از 100 دانش آموخته این دانشگاه 70 نفر در کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.

باقری در ادامه با اشاره به بالابودن سطح علمی دانشجویان این دانشگاه و پایین بودن تعداد مشروطی‌ها گفت: تنها یک مورد پرونده آموزشی به کمیسیون موارد خاص استان ارجاع شده است.

وی با اشاره به مزایای تک جنسیتی بودن دانشگاه حضرت معصومه بیان کرد: تشکیل چنین دانشگاه‌هایی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و امیدواریم که در تمام استان‌های کشور شاهد تشکیل چنین دانشگاه‌هایی باشیم.

انتهای پیام/2258/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول