اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آسیب‌های اجتماعی نیروی انتظامی لرستان:

فعالیت‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرین هستند

کارشناس آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی لرستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در کاهش آسیب‌ها و انواع ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار نقش‌آفرین هستند.

فعالیت‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید طهماسبی ظهر امروز در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خرم‌آباد گفت: تقویت ایمان، مبانی دینی و معنوی مردم و جوانان در کاهش آسیب‌ها موثر است.

وی خاطرنشان کرد: کسی که از پایه‌های دینی و ارزشی قوی برخوردار است، قطعاً هیچگاه به دنبال مسائل سوء‌فرهنگی و ناهنجاری‌ها کشیده نمی‌شود.

کارشناس آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی لرستان در ادامه محور برنامه‌های نیروی انتظامی را در طول سال توجه به مباحث آموزشی، فرهنگی و مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی در خصوص خطرات مختلف و آسیب‌ها عنوان کرد و گفت: مواد مخدر، سرقت، تصادفات، اتباع بیگانه و طلاق و ... آسیب اجتماعی هستند.

وی تاکید کرد: اگر پولی که همه ساله توسط شرکت‌های بیمه بابت دیه پرداخت می‌شود در زمینه مسائل فرهنگی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها هزینه شود، شاهد حل بخش عمده آسیب‌ها هستیم.

گفتنی است، به همت موسسه خیریه باب‌الحوائج (ع) خرم‌آباد و اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی لرستان کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول