اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد خبر داد

ثبت‌نام 12 هزار گنابادی در مسابقات سراسری قرآن

امام جمعه گناباد گفت: سهمیه گناباد در مسابقات قرآنی 10 هزار نفر تعیین شده که با پیگیری‌های زیاد ثبت‌نام کنندگان به بیش از 12 هزار نفر رسیده است.

ثبت‌نام 12 هزار گنابادی در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در سالن ارشاد برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی در راستای خط امام حسین (ع) سعی در نوعی بسترسازی برای امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف دارد.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی یک شورای مردم‌نهاد است و تکلیف اداری پشت سر این شورا وجود ندارد.

امام جمعه گناباد ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد سال گذشته و امسال در سطح استان و کشور جزو شوراهای برتر بود؛ به طوری که امسال نخستین شورای فرهنگ عمومی موفق بود که در گردهمایی سراسری ائمه جمعه تقدیر شد.

صادقی‌نسب تصریح کرد: راز موفقیت این شورا به واسطه اخلاص، ایثار، دلسوزی و معنویاتی است که همه اعضا دارند.

امام جمعه گناباد ادامه داد: راه اساسی حل بعضی از مسائل فرهنگی این است که عالمانه و با تحقیقات وارد شویم.

صادقی‌نسب با اشاره به برخی بحث‌ها و شبهات مربوط به ماه محرم گفت: در شرع مقدس هیچ ممنوعیتی برای برگزاری مراسم ازدواج ساده در محرم و صفر وجود ندارد و همچنین اینکه گفته می‌شود در این ایام آرایشگاه نرویم یا ازدواج دو جوان را به مدت یکسال به خاطر مرگ یکی از اقوام به تاخیر می‌اندازند و از این قبیل کارها، بحث‌های غلطی است که در شرع مقدس ممنوعیتی برای آنها وجود ندارد.

وی در مورد موسیقی نیز اظهار کرد: موسیقی که انسان را به راه باطل و بی بند و باری بکشاند، لهو و لعب است.

صادقی‌نسب اضافه کرد: فرهنگ‌سازی برای تشکر از کارفرمایان، تلاش برای ترویج ازدواج آسان و کم‌هزینه، گسترش فرهنگ کار در بین نسل جوان، تقویت برنامه‌های سالم، سازنده و قرآنی، تشویق و معرفی فعالان فرهنگی و نخبگان و تلاش برای تقدیر از مودیان خوش حساب از جمله فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی گناباد بوده است.

وی تصریح کرد: سهمیه گناباد در مسابقات قرآنی 10 هزار نفر تعیین شده بود که با پیگیری‌های زیاد، تعداد کسانی که در مسابقات سراسری قرآن ثبت‌نام کردند از 500 نفر در سال گذشته به بیش از 12 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول