اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

همدلی مسئولان رمز پیشرفت گیلان است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: همدلی و همگرایی مسئولان رمز پیشرفت و توسعه گیلان است.

همدلی مسئولان رمز پیشرفت گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل جدید شرکت مخابرات استان و جمعی از مدیران عالی این شرکت با ذکر حدیث شریفی از امام علی(ع) اظهار کرد: بین خود و خدای خود اصلاح کنید تا خدا نیز بین شما و مردم را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه اگر کار برای رضای خدا و با قصد قربت انجام شود این یک عبادت است، افزود: این کار ثوابی مانند نماز شب را دارد.

*مدیران بومی نباید وامدار کسی باشند

امام جمعه رشت بومی بودن مسئولان را به نفع استان خواند و گفت: اگر مسئولان استانی بومی باشند در بسیاری از مواقع به نفع استان می‌شود البته اگر رگه جناحی پیدا نکند که در این صورت عامل عدم موفقیت آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیر بومی نباید وامدار کسی باشد، تصریح کرد: اگر مدیران دستورات و مقررات اسلامی را عمل کنند می‌توانند بیشتر در خدمت مردم و استان باشند.

قربانی از مدیران خواست تا برای مصلحت مدیری خاص کار نکنند بلکه طبق صلاح کشور منطقه، مملکت و مردم رفتار کند.

وی با اشاره به پیگیری مسایل مربوط به مخابرات گیلان خاطرنشان کرد: بنده مسایل مخابرات را از 20 و 30 سال اخیر دنبال می‌کنم و اوضاع و احوالات مخابرات را می‌دانم.

*همدلی مسئولان رمز پیشرفت گیلان

امام جمعه رشت، با بیان اینکه مدیران باید دلسوزی بیشتری نسبت به مردم و استان خود داشته باشند، یادآور شد: اگر چه اختلاف نظر در بین آنها وجود دارد اما با تعامل و دلسوزی عمل کنند و ما با این فرهنگ غنی که در گیلان وجود دارد نیازمند همدلی و همگرایی مسئولان هستیم.

وی وجود نوبخت در بدنه اصلی دولت را افتخاری برای گیلان دانست و تصریح کرد: این امر موجب افتخار ماست.

قربانی، همدلی و تعامل مدیران را رمز شکوفایی و ترقی گیلان دانست و نسبت به این امر تأکید کرد و یادآور شد: اجازه ندهیم فرصت‌ها از بین برود.

*مسیر حرکت مخابرات گیلان اعتدال است

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان نیز در دیدار مذکور با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: مسیر و حرکت ما اعتدال است و ما حزب و تشکیلاتی نیستیم.

رضا خضردوست، خود را فردی معتدل خواند و گفت: مسیر اعتدال را در پیش می‌گیرم و تدبیر را اساس کار خود می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه چند سالی که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده و سهام ما در بورس عرضه می‌شود، افزود: موظف هستیم علاوه بر حفظ و ارتقای EPS مخابرات، نسبت به ارائه خدمات با کیفیت بالا تلاش کنیم و برای رسیدن به این مهم معتقدیم نگرش جدید و تحول نقش اساسی را دارد.

این مسئول با تأکید بر اینکه ما در شرکت مخابرات گیلان تنها تحول داریم و عزل نداریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم مجمع مدیران ما را در این استان کمک کنند تا یک سیستم نرمال در تلفن ثابت، همراه و اینترنت و آنچه را که در حوزه مخابرات و ارتباطات شایسته مردم گیلان است را ارائه دهیم.

به گزارش فارس، آیت‌الله قربانی در پایان دیدار مذکور به رسم یادبود یک جلد کتاب از آثار خود را به مدیر عامل مخابرات اهدا کرد.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول