اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانش‌آموزی دامغان:

راهیان نور حرکتی جهادگونه است

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی دامغان گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، راهیان نور حرکتی جهادگونه است و باید ادامه یابد.

راهیان نور حرکتی جهادگونه است

محمد مطلبی‌ن‍ژاد امروز در حاشیه اعزام اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان بیان کرد: راهیان نور که به فرمایش مقام معظم رهبری برگزار شد، خود یک حرکت جهادی است.

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور بسیج دانش‌آموزی را این‎چنین اظهار کرد: آشنا کردن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان غیور اسلام و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی دامغان تأکید کرد: راهیان نور بیان‎گر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل نوجوان است که زنده نگه‎داشتن نام و یاد شهدا، ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان است.

مطلبی‌نژاد گفت: این اردوها به منظور بازدید و آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور انجام و برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این راستا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور از یادمان‌های مطلع‎الفجر، مرصاد، سرپل ذهاب و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی دامغان ادامه داد: دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب نیز از یادمان‌های شرهانی، فتح‎المبین، شلمچه، هویزه و زیارتگاه دانیال نبی در شوش دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول