اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه میامی:

گوش به فرمان رهبری از سیاست نرمش قهرمانانه حمایت می‌کنیم

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: آمریکا بداند گوش ما به فرمایشات ولایت است و از سیاست نرمش قهرمانانه حمایت می‌کنیم.

گوش به فرمان رهبری از سیاست نرمش قهرمانانه حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی ظهر امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج میامی اظهار کرد: در شرایط کنونی که آمریکا از سر عجز و ناتوانی به مذاکره بدون پیش شرط با ایران روی آورده، وظیفه ما این است که گوش به فرمان رهبری از سیاست نرمش قهرمانانه در چارچوب اصول و ارزش‌ها حمایت ‌کنیم.

وی افزود: آمریکا از طرح مذاکره با ایران اهداف خودش را دنبال می‌کند؛ اما در ظاهر القا می‌کند که تحریم‌ها در کشور ایران اثر گذاشته است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان میامی بیان کرد: یکی از اهداف دشمن ایجاد اختلاف در میان مردم و نیروهای انقلابی است و بنابراین ما باید طوری حرکت کنیم که دشمن در رسیدن به اهدافش موفق نشود.

سلیمانی گفت: بانوان در عرصه‌های مختلف نظام از ایجاد و تثبیت انقلاب و پشتیبانی جنگ تا جنگ نرم دشمن نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

وی افزود: بانوان در شرایط فعلی و تحریم‌ها نیز می‌توانند با ترویج رویکرد سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی نقش ارزنده‌ای همانند گذشته ایفا کنند.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول