اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تبلیغات اسلامی ایلام:

احیای امر به معروف در جامعه ضروری است

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

احیای امر به معروف در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اکبر حق‌نظری صبح امروز در نشست همایش بزرگ نهضت حسینی و فرهنگ عمومی اظهار داشت: دستگاه‌های برگزار کننده این همایش بزرگ قابل تحسین و تقدیر هستند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: اداراتی مانند دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در برگزاری این همایش نهایت تلاش خود را داشته‌اند.

وی ادامه داد: قطعا نقش هر مسلمان در تعیین سرنوشت جامعه و تعهدی که در پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی دارد ایجاب می‌کند ناظر و مراقب همه اموری باشد که پیرامونش رخ می‌دهد.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: این مطلب در فقه اسلامی به عنوان امر به معروف و نهی از منکر بیان شده و در آیات متعدد قرآنی به آن پرداخته شده است.

حق‌نظری تصریح کرد: در بیان گهربار معصومین (ع)، در بیان بزرگان از جمله حضرت امام، علامه طباطبایی، شهید مطهری مقام معظم رهبری و ... نیز به این مهم اشاراتی شده است.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: قرآن کریم در این باره سفارشات فراوانی داشته که باید به آن عنایت داشت.

این مسئول اضافه کرد: امیدوارم که همه ما عامر به این فرایض مهم الهی باشیم و در این جلسه به این مهم تاکید می‌شود.

انتهای پیام/2246/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول