اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه مشترک

امام جمعه و فرماندار پلدختر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کردند

امام جمعه و فرماندار پلدختر با صدور بیانیه مشترک از شرکت پرشور و حضور با صلابت، حماسی و دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی عظیم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قدردانی کردند.

امام جمعه و فرماندار پلدختر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر ، در بیانیه امروز حجت الاسلام علی محمد لروند و فریدون رشیدی آمده است: مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه پلدختر با بصیرت مثال زدنی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان وحدت، اتحاد، همدلی و انسجام و یکپارچگی خود را حول محور ولایت فقیه به دنیا اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم پلدختر بار دیگر جهانیان را به حیرت واداشت و حماسه لبیک گویان ولایت را به نمایش گذاشت و با فریاد رسای خود در یوم الله 13 آبان خشم و انزجار و تنفر خود را از سیاست‎های ظالمانه استکبار علیه انقلاب اسلامی اعلام کردند، بدون تردید پیوند ناگسستنی امت با ولایت، تحکیم برنامه‌ها و تعظیم مناسبت‌ها برگ زرینی است که در صفحه درخشان انقلاب اسلامی ثبت می‌شود.

در بخش پایانی بیانیه امام جمعه و فرماندار پلدختر آمده است: بر خود لازم می‌دانیم از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر که با حضورشان برشکوه و عظمت این مراسم افزودند و با آرمان‌های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق دیگری کردند و بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب کرد، صمیمانه سپاسگزاری کرده و همواره سربلندی ایران اسلامی و شما ملت غیور را از خداوند متعال مسئلت می‎کنم.

انتهای پیام/2304/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول