اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال فوتبال ذوب‌آهن:

مخالفت هیئت مدیره با استعفای لوکا را از برنامه نود شنیدم

سرپرست تیم فوتبال فوتبال ذوب‌آهن گفت: جریان مخالفت هیئت مدیره با استعفای لوکا را از برنامه نود متوجه شدیم اما معلوم نیست لوکا در تمرین امروز حضور داشته باشد.

مخالفت هیئت مدیره با استعفای لوکا را از برنامه نود شنیدم

اصغر فروتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شب گذشته از طریق برنامه نود و صحبت‌های مدیر عامل باشگاه متوجه شدم که با استعفای لوکا مخالفت شده است.

وی ادامه داد: هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که لوکا همچنان هدایت تیم را بر عهده داشته باشد و یک بار دیگر به این مربی اعتماد کرده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال فوتبال ذوب‌آهن با اظهار بی اطلاعی از اینکه تمرین امروز ذوب‌آهن زیر نظر لوکا برگزار می‌شود، تصریح کرد: حداکثر تا بعد از ظهر امروز مشخص خواهد شد که لوکا در تمرین حضور پیدا می‌کند یا خیر؟

وی افزود: تمرین روز گذشته تیم زیر نظر دستیاران لوکا برگزار شد و در صورتی که لوکا در تمرین حاضر نشود، همانند روز قبل دستیاران وی بر تمرینات نظارت می‌کنند.

به گزارش فارس، پس از اینکه لوکا بوناچیچ استعفای کتبی خود را به باشگاه ذوب‌آهن ارائه کرد، هیئت مدیره این باشگاه با استعفای سرمربی مخالفت کرد.

به گفته سعید آذری اعضای هیئت مدیره پس از اینکه صحبت‌های لوکا را شنیدند، تصمیم گرفتند که وی در تیم بماند اما در برخی نقاط تیم تقویت شود.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول