اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید 2 عضو شورای شهر کاشمر

اعضای شورا در چارچوب وظایف قانونی پاسخگوی ارباب رجوع باشند

دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر در تذکری از همکاران خود خواستند تنها در چارچوب وظایف قانونی خود پاسخگوی مراجعه‌کنندگان باشند.

اعضای شورا در چارچوب وظایف قانونی پاسخگوی ارباب رجوع باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، احمد غزنوی عضو شورای اسلامی شهر کاشمر در جلسه علنی این شورا اظهار داشت: قرار نیست اعضای شورای شهر تحت هر عنوانی افرادی را که به شورا مراجعه می‌کنند راضی نگه دارند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا باید در مراجعه ارباب رجوع مانع از بروز تبعات احتمالی شوند، افزود: اگر موضوعی در اختیارات شورا نیست به طور شفاف و مستقیم به مراجعه‌کنندگان اعلام کنید تا از سرگردانی شهروندان جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر نیز با تایید این تذکر گفت: متاسفانه بیان نظرات منفی و مثبت اعضای شورا در خصوص برخی از مصوبات توسط برخی از اعضای شورا منجر به بروز مشکلاتی شده است.

سید حسین حسینی با درخواست از همکاران خود که نباید نظرات اعضا در خصوص مصوبات در بیرون از جلسه شورا مطرح شود، اظهار داشت: موضوعی که در جلسه شورا مطرح می‌شود و با اکثریت نظر اعضا چه مثبت و چه منفی به تصویب می‌رسد ملاک است و اعضا بایستی در مراجعه افرادی که نسبت به یک مصوبه اعتراضی دارند اعلام کنند که این مصوبه تصمیم شورا است و از بیان دیدگاه‌های اعضا به صورت فردی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد فرصت‌طلبی می‌کنند و می‌خواهند همه را به هم بریزند، یادآور شد: اعضا اگر دیدگاه خاصی درباره موضوعات مطرح شده در جلسات دارند قبل از انجام رای‌گیری نسبت به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود به صورت شفاف اقدام کنند تا زمانی که موضوع رأی‌گیری شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید مشکلی به وجود نیاید.

رئیس شورای شهر کاشمر همچنین از همکاران خود خواست تا در پاسخ به درخواست‌های شهروندان در چارچوب قانون عمل کنند، چرا که پاسخ‌های بدون اطلاع و آگاهی به مراجعه‌کنندگان ضمن سرگردانی آنها باعث ضربه خوردن شورای شهر می‌شود.

انتهای پیام/2202/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول