اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد

به کارگیری 22 دستگاه خودرو برای ارائه خدمات شهری در زمستان

معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از به کارگیری 6 دستگاه لودر، 5 دستگاه گریدر، 7 دستگاه برف‌روب و 4 دستگاه نمک‌پاش تا نیمه آذرماه برای مقابله با برف و سرما در زمستان خبر داد.

به کارگیری 22 دستگاه خودرو برای ارائه خدمات شهری در زمستان

جلال اصغری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شهرداری برای مقابله با یخبندان و سرما در فصل زمستان تدابیر مناسبی اندیشیده است.

وی با اشاره به وجود ماشین‌آلات موجود در شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به ویژه برای نواحی منفصل شهری گفت: سه دستگاه گریدر و دو دستگاه لودر اجاره می‌شود و در اختیار ستاد برف‌روبی شهرداری قرار خواهد گرفت.

معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: امسال 6 دستگاه لودر، 5 دستگاه گریدر، 7 دستگاه برف‌روب و 4 دستگاه نمک‌پاش تا نیمه آذر ماه امسال در محله‌ای تعیین شده مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به لزوم تهیه تمامی امکانات مورد نیاز برای ستاد برف‌روبی تصریح کرد: تمام امکانات لازم در خصوص تجهیز ماشین‌آلات شامل زنجیر چرخ، نصب بخاری، باطری، ضدیخ و لباس گرم و دستکش نیز در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.

اصغری با تأکید بر اینکه باید تاکسی و اتوبوس‌ها به زنجیر چرخ مجهز شوند گفت: این کار برای جلوگیری از مشکل در زمان بارش برف و ارائه خدمات به شهروندان ضروری است.

معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: برای تمامی سرعت‌گیرهای سطح شهر علائم استوانه‌ای و یا تابلوهای هشداردهنده نصب خواهد شد تا در زمان برف‌روبی کمترین آسیب به این سرعت‌گیرها وارد شود.

اصغری با اشاره به عملیات نمک‌پاشی در سطح شهر اظهار کرد: امسال علاوه بر انبارهای ذخیره نمک در سطح شهر سه انبار دیگر در نواحی منفصل برای ذخیره نمک احداث می‌شود تا در مواقع نیاز به‌راحتی بتوان در این نواحی هم نسبت به رفع یخبندان اقدام لازم را انجام داد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از هزار تن نمک در انبارها ذخیره وجود دارد گفت: توجه به اعلام نیاز، امسال هم یک‌هزار تن نمک خریداری می‌شود.

معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه آسایش و رفاه شهروندان فراهم و زمستانی بدون حادثه در جاده‌های شهر سپری شود.

انتهای پیام/79012/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول