اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توجه به پدافند غیرعامل

مانور مدیریت بحران در فیروزکوه برگزار شد

در راستای اهداف پدافند غیر‌عامل و به منظور افزایش هوشیاری و بررسی آمادگی پرسنل امداد و امور شبکه و بهره‌برداری آبفای فیروزکوه، مانور مدیریت بحران در این شهرستان برگزار شد.

مانور مدیریت بحران در فیروزکوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، مسعود ‏هادی‌‏زاده مدیر امور بهره‌برداری آبفای فیروزکوه امروز اظهار داشت: مانوری به منظور بالابردن آمادگی شرکت و پرسنل مجموعه و نیز تست امکانات با به کارگیری از حداقل امکانات موجود توسط پرسنل امداد و امور شبکه برگزار شد.

وی افزود: از زمان اعلام حادثه فرضی تا زمان حضور پرسنل در محل پست امداد حدود 13 دقیقه به طول انجامید و پس از آن افراد به دو اکیپ دسته‌بندی شده و به سطح شهر اعزام شدند.

همچنین در همین حین، دو نفر دیگر به محل چاه شماره پنج رفته و پس از خاموش شدن چاه سریعاً اقدام به اعلام قطع فرضی برق چاه کرده و اکیپ دیگر به محل اعزام و نسبت به روشن کردن دیزل ژنراتور و وصل مجدد برق اقدام کردند.

بنابر اعلام مدیر امور بهره‌برداری آبفای فیروزکوه،زمان این بخش از عملیات تا زمان اعلام و وصل مجدد برق و در مدار قرار گرفتن چاه حدود 10 دقیقه به طول انجامید.

انتهای پیام/2568/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول