اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین جشنواره علم تا عمل

بیش از 50 شرکت متقاضی طرح‌های مخترعان استان قم شدند

کارشناس تجاری‌سازی بنیاد نخبگان استان قم گفت: اقدامات گسترده‌ای برای تجاری‌سازی طرح‌های مخترعان و صاحبان طرح‌های استان قم صورت گرفته که در این راستا بیش از 50 شرکت و نهاد متقاضی طرح‌های نخبگان استان قم شدند.

بیش از 50 شرکت متقاضی طرح‌های مخترعان استان قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه علم تا عمل استان قم، هادی یزدی‌زاده در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه تلاش برای تجاری‌سازی طرح‌های نخبگان است و در این راستا سعی شده با معرفی طرح نخبگان استان به شرکت‌ها تلاش برای تجاری‌سازی صورت گیرد.

وی افزود: در این نمایشگاه سه طرح به عنوان طرح نمونه به وزارتخانه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی معرفی شد که برخی از آن‌ها به مرحله عقد قرارداد هم رسیده‌اند.

کارشناس تجاری‌سازی بنیاد نخبگان استان قم اظهار داشت: پس از بازدید معاون رئیس جمهور از طرح‌های استان قم، قول مساعدت برای همکاری ارائه شد و از سوی دیگر سازمان هوا و فضا و مجتمع‌های پتروشیمی هم پس از بازدید از طرح‌ها قول همکاری داده‌اند.

یزدی‌زاده تصریح کرد: در کنار طرح‌های نمونه، طرح‌های دیگر استان قم هم از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند که در این راستا سازمان‌هایی چون آتش‌نشانی، جمعیت هلال احمر، مخابرات و ... خواستار ارائه طراح‌های نخبگان قمی شده‌اند.

وی اظهار داشت: با توجه به تنوع طرح‌های نخبگان استان قم متقاضیان بسیاری هم برای استفاده از طرح‌ها در تجهیزات پزشکی و اتاق عمل درخواست همکاری و مساعدت داده‌اند.

یزدی‌زاده با بیان این‌که یکی از فعالیت‌های صورت‌ گرفته، ایجاد ارتباط و همکاری میان غرفه استان قم با دیگر غرفه‌ها است، گفت: پس از مذاکرات صورت گرفته درخواست خرید طرح‌ها از استان‌های فارس، البرز، اصفهان، تهران و ... نیز انجام شده که این موضوع در راستای تجاری‌سازی بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول