اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان خبر داد

اعزام 1500 مبلغ به مناطق مختلف لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: در ماه محرم 1500 مبلغ بومی وغیربومی به مناطق مختلف لرستان اعزام می‌شوند.

اعزام 1500 مبلغ به مناطق مختلف لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الشتر گفت: در دهه اول ماه محرم 1500 مبلغ بومی و غیربومی برای انجام امر تبلیغ به مناطق مختلف استان لرستان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌های خاصی برای ایام عزاداری تدارک دیده شده که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به همایش بزرگ عاشورائیان اشاره کرد که با حضور تمامی مبلغان، روحانیون و هیئت‌های مذهبی و مداحان برگزار می‌شود و به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری بهتر دهه محرم می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تأکید بر رعایت دستورالعمل هشت ماده‌ای از سوی تمامی هیئت‌های مذهبی، تصریح کرد: دستور‌العمل هشت ماده‌ای با هدف آسیب شناسی محرم وجلوگیری از مواردی همچون قمه زنی – نصب تمثال – علم گردانی به کلیه هیئت‌ها ابلاغ شد که موظف به اجرای دقیق آن در جهت برگزاری محرمی سالم و با عظمت هستند.

مهدوی‌امین در پایان اذعان داشت: مردم تمام مناطق می‌توانند برای بهره‌مندی از ارشادات مبلغان به ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کنند تا روحانیون به مناطق آنان اعزام شوند.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول