اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد:

ایرانیان هرگز دست از مبارزه با سلطه‌جویان برنمی‌دارند

امام جمعه اصفهان گفت: تا زمانی که آمریکا و کشور‌های غربی سلطه‌گر هستند، ملت مسلمان ایران هرگز دست از شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با سلطه‌گران بر نمی‌دارند.

ایرانیان هرگز دست از مبارزه با سلطه‌جویان برنمی‌دارند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان پیرامون روز 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: در ابتدای امر روز 13 آبان را به عنوان روز و نماد مبارزه با استکبار جهانی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: روز 13 آبان امسال همچون سال‌های گذشته و بهتر از سال‌های گذشته با حضور پر‌شور مردم اصفهان برگزار می‌شود و ملت ایران در آن از مشرکین و به ویژه آمریکا اعلام برائت می‌کنند.

امام جمعه اصفهان با رد این موضوع که چنین حرکت‌ها و راهپیمایی‌ها و اعلام انزجار‌ها علیه مستکبران عالم صرفاً یک حرکت سیاسی است، تصریح کرد: این حرکت‌ها، گفته‌ها و اقدامات در راستای اهداف بلند اسلام و منطبق بر متون اعتقادی و مذهبی است.

وی اضافه کرد: مبارزه ما با آمریکا و مستکبران جهانی براساس سفارش‌های صریح آیات قران است که به هیچ عنوان مسلمانان نباید زیر سلطه مستکبران، مشرکان و سلطه‌جویان بروند.

طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که آمریکا و کشور‌های غربی سلطه‌گر هستند، نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران دست از مبارزه با آنها بر نمی‌دارد و ما نمی‌توانیم با آنها ارتباط داشته باشیم.

وی در پاسخ به خواست صادق زیباکلام از رئیس‌جمهور مبنی بر برگزار نشدن راهپیمایی 13 آبان امسال گفت: چنین اظهاراتی صرفاً یک سلیقه است و برخی ساده‌انگاران بر این تفکر هستند که چون ما می‌خواهیم در ارتباط با انرژی هسته‌ای با 1+5 مذاکره کنیم باید شعار مرگ بر آمریکا و راهپیمایی 13 آبان را حذف کنیم، این‌ چنین نیست و متأسفانه افرادی در داخل کشور کج‌سلیقه هستند.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: معنای گفت‌وگو و نشستن سر میز مذاکره برای حل و فصل موضوعات هسته‌ای هرگز به معنای برقراری ارتباط با آمریکا نیست و آ‌ن‌ها باید بدانند که ایران روش مذاکره با آمریکا را هم‌زمان با سر دادن شعار مرگ بر امریکا پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: هرگز ایران نمی‌تواند با آمریکا دوست بشود، چرا که بیان صریح و شفاف قرآن و اسلام است که با دشمنان و مستکبران دوست نشوید و آنها هم با شما دوست نمی‌شوند، مگر اینکه مسلمانان دست از دین خود بردارند.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد:نکته قابل ‌توجه راهپیمایی 13 آبان امسال این است که ملت ایران هرگز دست از شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با سلطه‌گر بر نمی‌دارند و امیدواریم پر‌فروغ‌تر از گذشته هم برگزار شود.

انتهای پیام/63001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول