اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در تویسرکان صورت گرفت

پایان مسابقات مرحله دوم باشگاه‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر

مسابقات مرحله دوم باشگاه‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر در تویسرکان کار خود را با قهرمانی محمد رجب‌لو از باشگاه پیشگامان کویر یزد در رشته استقامت و بهنام خسرو‌شاهی از تک اسپورت کرج در رشته تام‌تریل پایان داد.

پایان مسابقات مرحله دوم باشگاه‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری در دو رشته استقامت و تام‌تریل در روزهای 12 و 13 آبان با هدف معرفی این شهرستان و اشاعه ورزش و نهادینه  کردن آن صورت گرفت.

مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور با هدف معرفی ظرفیت‌های بکر و نهادینه کردن نشاط، با حضور 88 ورزشکار از 11 تیم و طی مسافت 145 کیلومتر در تویسرکان برگزار شد.

در این رقابت‌ها دوچرخه‌سواران ابتدا مسافت میدان جانبازان تا میدان شهیدفرشید هرمزی تویسرکان را به صورت نمادین رکاب زدند.

سپس روند مسابقات در حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و کادر فنی همراه، فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان و جمعی از مردم و مسئولان از محل اداره ثبت احوال رسماً آغاز شد.

دوچرخه‌سواران رشته استقامت در محل آغاز بازی حضور یافته و با حرکت پرچم مسابقات، مرحله دوم باشگاه‌های لیگ برتر کشور مسافت معلوم شده را رکاب زدند.

این دوچرخه‌سواران در رشته استقامت مسیر ابتدای اداره ثبت احوال، بهشت زهرا(س)، روستای آرتیمان و سرکان را به صورت رفت و برگشت در 10 دور رکاب زدند.

پس از یک رقابت فشرده دوساعته محمد رجب‌لو از باشگاه دوچرخه‌سواری پیشگامان کویر یزد با کسب مقام قهرمانی مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر کشور بر سکوی نخست ایستاد.

همچنین سید میلاد قالی‌چی از باشگاه دوچرخه‌سواری ترافیک تهران و حمید کلاه‌دوست از باشگاه دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز نیز مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

امروز نیز مسافت 24 کیلومتر توسط 22 دوچرخه‌سوار از 11 باشگاه لیگ برتر در بخش تام‌تریل انفرادی مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر کشور رکاب زده شد.

دوچرخه‌سواران رشته تام‌تریل مسیر تویسرکان از ابتدای اداره ثبت احوال ـ روستای مبارک‌آباد ـ روستای کرزان ـ پیچ گردن اشتران را به صورت رفت و برگشت و در 20 کیلومتر را رکاب زدند.

در این رقابت فشرده دوچرخه‌سواران پیشگامان کویر یزد محمد رجب‌لو و آروین معظمی‌گودرزی مقام‌های دوم و سوم مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر کشور را به خود اختصاص دادند.

همچنین مدال قهرمانی مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر کشور در رشته تام‌تریل انفرادی به گردن رکاب‌زن تیم کرج بهنام خسرو‌شاهی آویخته شد.

در این مسابقات با تعامل و همکار دوچندان مسئولان شهرستان دو تمام بسترها آماده و در زمان مسابقه نیز مسئولان ارشد در راستای ایجاد رضایتمندی ورزشکاران، با روند برگزاری مسابقات همراه بودند.

مسابقات مرحله دوم باشگاه‌های کشوری لیگ برتر کشور در تویسرکان انجام شد و کار خود را با قهرمانی محمد رجب‌لو از باشگاه پیشگامان کویر یزد در رشته ورزشی استقامت و بهنام خسرو‌شاهی از تک اسپورت کرج در رشته تام‌تریل به کار خود پایان داد.

مرحله نهایی مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌‌سواری کشور به گفته مسئولان در شهر یزد و یا کرج برگزار می‌شود.

به گفته رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور ورزشکاران برتر این مسابقات انتخاب و برای مسابقات کره در سال آینده اعزام می‌شوند.

در پایان مسابقات مرحله دوم لیگ برتر باشگاه‌های دوچرخه سواری کشور در تویسرکان ورزشکاران از جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول