اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

هیمنه پوشالی استکبار در 13 آبان فرو ریخت

فرماندار بیجار گفت: 13 آبان نقطه شکوه و عطف تاریخ انقلاب اسلامی و روز استکبارستیزی ایرانیان است که هیمنه پوشالی استکبار در این روز فرو ریخت.

هیمنه پوشالی استکبار در 13 آبان فرو ریخت

حمدالله کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیجار از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز قدردانی و اظهار کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر استکبار و این شعار، شعار همیشگی مردم ایران اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است گفت: حضور تمامی مردم از جمله جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان و طنین شعار مرگ بر آمریکا لرزه بر اندام استکبار خواهد انداخت و این برای تک‌تک ایرانیان افتخار بزرگی است.

کریمی با بیان اینکه 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل است اذعان کرد: این روز اوج نمایش استکبار است.

هدف ملت ایران اسلامی علیه هیمنه پوشالی استکبار و در راس آنها آمریکا است که امسال مردم با حضور معنادار خود آن را به اثبات رساندند.

کریمی با بیان اینکه حضور مردم قدرشناس ایران اسلامی نشان از ولایت‌مداری آنان دارد خاطرنشان کرد: این استکبارستیزی و مبارزه مردم ایران اسلامی با استکبار ریشه در قرآن دارد.

فرماندار بیجار ولایت‌مداری و حرکت در مسیر رهبری را موجب فراهم نمودن سعادتمندی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر و خط رهبری از جمله وظایف ملت ایران و عامل پیروزی و سربلندی آنان در تمامی میادین است.

کریمی عنوان کرد: در روز 13 آبان طنین شعار مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی ملت به گوش تمامی جهانیان رسید و به آنان فهماند که ایران در دفاع از ملت‌های مظلوم بر اساس دستور خدا و قرآن حمایت می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: دوران امروز ایران اسلامی دوران اندیشه‌های بلندی همچون عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی، معنویت، برادرى، ایثار، انفاق، عفت، انصاف، وفاى به عهد و تصمیمات سازنده برای استمرار موفقیت‌های انقلاب است و همگان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند که این اندیشه‌ها همواره استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/79015/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول