اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی 13 آبان

مردم لرستان حماسه تاریخی آفریدند

در راهپیمایی 13 آبان مردم لرستان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

مردم لرستان حماسه تاریخی آفریدند

 به گزارش خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، همزمان با شروع راهپیمایی 13 آبان در سراسر کشور مردم همیشه در صحنه لرستان اعم از پیر وجوان، زن و مرد با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت‌های شیطان بزرگ آمریکا را محکوم و با حضور خود، ولایت‌مداریشان را به جهانیان ثابت کردند.

*مردم پلدختر حماسه آفریدند

مردم ولایتمدار پلدختر با حضور حماسی، پر شور و گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

در این راهپیمایی که ساعت 9 صبح از میدان شهید بهشتی شهر پلدختر آغاز شد، دانش‌آموزان و دانشجویان با پلاکاردهای رنگی و در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های جاسوسی آمریکا را نشانه ستم‌گری دولت این کشور اعلام کردند.

راهپیمایان در این مراسم با سر دادن شعارهای الله‌اکبر، آمریکا عدوالله اسراییل عدوالله، جانم فدای رهبر، هیهات منه الذله، امروز 13 آبان است، امروز روز ملت ایران است، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ابولفضل علمدار، خامنه‌ای را نگهدار، ما اهل کوفه نیسیتم علی تنها بماند، آمریکا ننگت باد، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، راه امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه‌ای زنده باد، آمریکا ننگت باد اسراییل شرمت باد، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، خشم و انزجار خود را از خوی استکباری آمریکا نشان دادند.

مردم این بار نیز به صحنه آمدند، تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای خمینی کبیر (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، انزجار خود را از سیاست‌های ظالمانه استکبار جهانی اعلام کنند.

در پایان این اجتماع پس از به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا، قطعنامه راهپیمایی در 10 بند قرائت و شرکت کنندگان با تکبیر آن را تأیید کردند.

*راهپیمایی باشکوه 13 آبان لبیک به ندای رهبر انقلاب بود

امام جمعه شهرستان ازنا در جمع راهپیمایان ازنایی گفت: راهپیمایی باشکوه 13 آبان لبیک به ندای رهبر انقلاب بود.

حجت‌الاسلام هراتی مطلق در اجتماع مردم در راهپیمایی 13 آبان شهرستان ازنا با تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: نقش آفرینی مردم در سالروز مبارزه با استکبار جهانی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی لبیک به مقام معظم رهبری و مسئولان بود، افزود: انقلاب ما با یک جمله زنده است و آن هم شعار مرگ بر آمریکا است.

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه ملت ایران در 35 سال گذشته شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داده است، اظهار داشت: به گفته امام خمینی (ره) رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است.

وی با تاکید بر اینکه نابودی دشمنان و مستکبران وعده خداوند متعال به مومنان در قرآن کریم است، افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی رژیم اسرائیل و آمریکا را در هم می‌کوبد.

بنابر این گزارش مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهرستان ازنا از ساعت 10 صبح امروز از میدان راه آهن این شهر آغاز شد و با تجمع راهپیمایان در مصلای نماز جمعه این شهرستان به پایان رسید.

اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب که حضوری گسترده در این مراسم داشتند، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

*حضور فعال دانشگاه لرستان، آزاد اسلامی خرم‌آباد و بروجرد، علوم پزشکی و ... در راهپیمایی 13 آبان

به مناسبت گرامیداشت روز 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و روز دانش‌آموز، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های لرستان، آزاد خرم‌آباد، بروجرد، پیام‌نور، علوم پزشکی، علمی‌کاربردی و ... همگام با دیگر اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در راهپیمای 13 آبان شرکت کردند.   دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحدهای دانشگاهی با راهپیمایی از خیابان‌های سطح شهرستان‌های لرستان به جمع مردم در مصلاها پیوستند.

این دانشجویان با سر دادن شعارهایی بر ضد آمریکا و اسرائیل بار دیگر با آرمان‌های امام(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

در پایان قطعنامه‌ای در محکومیت اقدامات آمریکا قرائت شد.

*حضور دانش‌آموزان لرستانی در راهپیمایی 13 آبان

دانش‌آموزان لرستانی در راهپیمایی امروز شعارهای مرگ بر آمریکا سردادند.

در این راهپیمایی دانش‌آموزان مقاطع مختلف حال و هوای خاصی به این راهپیمایی داده بودند.

شهرهای دیگر لرستان مملو از جمعیت راهپیمایی‌کننده بود که همگی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

گزارش اکرم محمودوند

انتهای پیام/85001/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول