اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 13 آبان

فریاد برائت از استکبار در شهرستان خاش طنین‌انداز شد

فریاد برائت از استکبار به مناسبت گرامیداشت 13 آبان در شهرستان خاش طنین‌انداز شد.

فریاد برائت از استکبار در شهرستان خاش طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، اجتماع بزرگ اقشار مختلف مردم شیعه و سنی از جمله دانش آموزان، دانشجویان، کسبه، بازاریان، مسئولان به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در شهرستان خاش برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خاش در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: 13 آبان نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و ستم دانست.

حجت الاسلام  نوروزعلی قربانی عنوان کرد: در 13 آبان دانش‌آموزان در کنار دیگر اقشار مردم به صحنه آمدند و از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کردند.

فرماندار خاش نیز گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان خاش با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان ماه ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر و آمریکا با آرمان ‌های نظام و انقلاب تجدید بیعتی دوباره بستند.

علیرضا شهرکی متذکر شد: ملت بیدار، هوشیار و شجاع ایران اسلامی امروز نشان دادند با هیچ ترفندی حاضر به دست کشیدن از آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خود نیستند.

اجتماع استکبارستیزی روز 13 آبان ماه با سردادن شعارهای ضد استکباری از جمله «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» در نوک آباد و شهرهای تابعه شهرستان خاش نیز با حضور گسترده مردم برگزار شد.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول