اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

معاونان مدیر عامل سابق کیش همچنان در منصب / چراغ سبز مدیر جدید منطقه آزاد به معاونان

46 روز از انتصاب مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش می‌گذرد، اما هنوز رنگ و بوی تغییر در سطح کلان مدیران این سازمان احساس نشده و این در حالی است که این سازمان در دولت قبل با همین معاونان دچار چالش‌هایی شده است.

معاونان مدیر عامل سابق کیش همچنان در منصب / چراغ سبز مدیر جدید منطقه آزاد به معاونان

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، پس از کنار رفتن علیرضا عامری، مدیر عامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش که بیش از سه سال در رأس هرم مدیریتی این سازمان حضور داشت و کما بیش نیز با چالش‌های گوناگونی همراه بود، یکی از مدیران ارشد شهرداری تهران جانشین وی شد.

علی اصغر مونسان، فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی است.

مدیر عامل سابق شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران و مدیر نمونه شهرداری تهران در سال 1391 هم‌اکنون مدیریت سازمان منطقه آزادی را عهده‌دار شده که انتظار برای توسعه پایدار و ربودن گوی سبقت از مناطق توریستی اعراب در حوزه خلیج فارس به عنوان آرمانی دست یافتنی به شمار می‌آید.

با گذشت 46 روز از این انتصاب، اما مونسان هنوز تغییراتی در سیستم مدیریتی خود را یا هنوز در دستور کار خود قرار نداده و یا اینکه اعتقادی به انتصابات جدید ندارد، چراکه طی این 46 روز هیچ نشانی از تغییر در کالبد مدیریتی این سازمان به چشم نیامده است.

این نقد شاید در نگاه نخست غیرمنصفانه به نظر بیاید، اما با نگاهی به روند رفتاری و حرکتی سازمان منطقه آزاد قشم در طول چند سال اخیر و مسائل و مشکلاتی که حتی بعضاً روشن‌سازی آنها پای سازمان بازرسی را نیز به جزیره باز کرد، می‌توان در بعد مدیریتی به این نکته رسید که با وجود همین معاونان و مسئولان، سال‌ها مسائل و چالش‌های متعدد گریبانگیر منطقه آزاد شد و کماکان نیز اولویت سازمان کیش برای رفع آنهاست. 

شنیده می‌شود مدیر عامل یکی از شرکت‌های بزرگ زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد در محفلی خصوصی اظهار داشته که با چراغ سبز مدیر عامل برای ادامه فعالیت در سمت خود مواجه شده و به او گفته شده که فعلاً به کار خود ادامه دهد.

این در حالی است که به گوش می‌رسد ادغام پنج شرکتی که زمان مدیریت عامری صورت گرفت و در قالب یک شرکت به نام سرمایه گذاری و توسعه کیش تشکیل شده، بار دیگر دستخوش تغییر و این بار تفکیک خواهند شد.

انتهای پیام/88003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول