اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 وزن

نفرات اول و دوم ووشو جوانان قم معرفی شدند

پیکارهای ووشوی قهرمانی رده سنی جوانان قم با معرفی نفرات قهرمان و نایب قهرمان اوزان چهارگانه و تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

نفرات اول و دوم ووشو جوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین اقدام جدی در هیئت ووشوی استان قم بعد از تغییر و تحولاتی که در پی برگزاری مجمع انتخابات تعیین رئیس جدید این هیئت صورت گرفت، برگزاری رقابت‌های ووشوی قهرمانی قم بود که برترین‌های خود را شناخت.

در واقع با توجه به در پیش بودن پیکارهای ووشو قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کشور که قرار است در آذرماه سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو به انجام برسد، رقابت‌های انتخابی امروز به منظور تعیین ترکیب تیم‌های اعزامی قم به این پیکارها برگزار شد.

مسئولان هیئت ووشو استان قم اعلام کرده‌اند که کسب سهمیه حضور در تیم‌های ملی ووشو جوانان و بزرگسالان در مسابقات آسیایی و جهانی سال 2014 و همچنین بازی‌های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی که در همین سال برگزار می‌شود، مهمترین برنامه‌های هیئت ووشو در کوتاه مدت به شمار می‌روند.

به همین خاطر از ووشوکاران فعال در تمام باشگاه‌های حال حاضر ووشو قم دعوت به عمل آمده بود تا در پیکارهای انتخابی حضور یافته و در جدال با نفرات مدعی اوزان مختلف شانس خود را برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور بیازمایند.

هیئت ووشو نیز این رقابت‌ها را در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی کرد و خانه ووشو قم واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد پذیرای ووشوکاران مدعی بود در حالی که رقابت‌های رده سنی جوانان در چهار وزن به انجام رسید.

حضور چهره‌های مطرح که در بین آنها می‌توان نام امیر نجفی‌پور دارنده مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان جهان در کشور ماکائو را نیز دید موجب شده بود تا سطح کیفی و فنی رقابت‌ها بیش از پیش افزایش یابد.

برترین‌های رده سنی جوانان مسابقات انتخابی ووشو قم در حالی معرفی شدند که این پیکارها در اوزان منهای 52، 56، 60 و 65 کیلوگرم به انجام رسید و در نهایت در وزن منهای 52 کیلوگرم وحید اسماعیل گل و میثم بهادری مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

در وزن منهای 56 کیلوگرم احمدرضا شیخی و مصطفی صبوری به دیدار نهایی راه یافتند که طی آن شیخی با غلبه بر صبوری قهرمان شد و بر سکوی نخست این وزن ایستاد در حالی که در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد ابراهیم فلاح با شکست میلاد بابایی به مقام نخست نائل شد و در وزن منهای 65 کیلوگرم محمد مهدی عزیزی با عبور از سد جواد عاصم‌آبادی حائز رتبه نخست شد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول