اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

فریاد «مرگ بر آمریکا» در جنوب تهران طنین‌انداز شد

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اقشار مختلف شهرستان‌های ری، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک باشکوه و عزت بیش از پیش یک‌صدا ندای نابودی آمریکا و تمام مستکبران را سر دادند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در جنوب تهران طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با یوم‌الله 13 آبان مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات منا الذله» و ... حرکت تاریخی دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تأیید و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.

دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان با تجمع بزرگ و باشکوه در میدان آزادگان پاکدشت با سر دادن شعارهای ضد استکباری بر نفرت خود از استکبار جهانی تاکید کردند.

راهپیمایان شهرستان پاکدشت با حضور خودجوش و پرشور خود ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

دانش‌آموزان بسیجی در این راهپیمایی با لباس متحدالشکل که روی آن عبارت جانم فدای رهبر منقش بود، سرود مرگ بر آمریکا را اجرا کردند.

در این راهپیمایی که پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد، حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان دوشادوش مردم غیور این شهرستان حضور داشتند.

وجود آدمک‌های دست‌ساز دولتمردان آمریکا و سران رژیم صهیونیست که توسط دانش‌آموزان خلق شده بود، شور و هیجانی خاص به این راهپیمایی بخشیده بود.

همچنین شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌ها و دست‌نوشته‌ها با مضامین «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حضور پرشور خودشان را به رخ جهانیان کشیدند.

همچنین در این مراسم همچنین آدمک نمادین آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

راهپیمایی 13 آبان امسال در شهرستان پاکدشت حال و هوای خاصی داشت، پیرمردان که توان راه رفتن را ندارند به دلیل اهمیت راهپیمایی امسال به هر شکلی که بود حضور یافتند و عصای خود را محکم بر زمین می‌کوبند و با صدای لرزان خود محکم و غرّا می‌گفتند «مرگ بر آمریکا».

نسل چهارمی‌ها در کنار پیرمردان و پیرزنان ضمن استماع خاطرات بزرگترها از یوم‌الله 13 آبان و جنایات استکبار با بصیرت و آگاهی با شعارهای ضد استکباری نفرت خودشان از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به رخ جهانیان کشیدند.

امروز در شهرستان پاکدشت همه حضور داشتند تا برگ زرین دیگری از حماسه حضور خود را به ثبت برسانند و با مشت‌های گره شده بانگ «مرگ بر آمریکا»، 13 آبان ماه یوم‌الله یوم‌الله، حمایت از رهبری وصیت امام است، حضور ما در اینجا جنگ است با آمریکا، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و .... سر می‌دادند.

قرچک حماسه‌ای دیگر آفرید

راهپیمایی روز 13 آبان با شور و شکوه خاص و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان قرچک برگزار شد.

دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه حضوری پرشور داشته و بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند.

دانش‌آموزان و دانشجویان قرچک به‌همراه سایر اقشار مردم، همانند سه دهه گذشته با اعلام انزجار از استکبار جهانی و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، موضع ضدآمریکایی خود را بار دیگر به جهانیان ابراز کردند.

امروز در شهرستان قرچک شاهد حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان و دانشجویانی بودیم که همواره به همراه سایر آحاد جامعه در دفاع از ارزش‌های این نظام در همه صحنه‌ها حضور می‌یابند تا روزی را که به نام روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است، همیشه در تاریخ این نظام زنده نگه دارند.

مردم شهرستان قرچک نیز، همانند دیگر شهرهای استان تهران، مسیر میدان امام خمینی(ره) تا مصلی نماز جمعه را راهپیمایی نمودند و باری دیگر با حضور باشکوه خود برگ زرینی را در کارنامه خود ثبت کردند، آنها به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک گفتند و تنفر خود را نسبت به آمریکا و دیگر سران استکبار با سر دادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا‌ و‌ مرگ بر اسرائیل نشان دادند.

این گزارش حاکی است، در حاشیه دیدار این راهپیمایی رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک از محل برگزاری نقاشی با موضوع 13 آبان که به همت آموزش و پرورش دایر شده بود، بازدید نمود.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول