اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان:

شعار استکبارستیزی از دیانت ملت ایران برخاسته است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت:‌ شعار استکبارستیزی از دیانت مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی برخاسته است و تا برکندن بنیان کفر و نفاق استمرار دارد.

شعار استکبارستیزی از دیانت ملت ایران برخاسته است

سیدمحمد حسینی امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان در روز مبارزه با استکبار جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ایرانی نشان داده که تحت هیچ شرایطی مبارزه با استکبار را فراموش نخواهد کرد حتی در سخت‌ترین و شدیدترین تحریم‌های اقتصادی دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنمی‌دارد.

وی تصریح کرد: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است که بیش از 60 سال قدمت دارد لذا دشمنان باید بدانند هر وقت مردم ایران تحت فشار بیشتری قرار گرفتند با قوت، هوشیاری و قدرت بیشتری در صحنه حاضر می‌شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان اظهار داشت: ‌ملت ایران هوشیار است و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راه اعتلای انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد و هیچ چیز نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران شود.

حسینی با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا تا پیروزی نهایی تداوم خواهد داشت، گفت: برخی احساس می‌کنند حذف این شعار به شکستن تحریم‌ها علیه ایران خواهد انجامید اما آمریکا نشان داده که هیچگاه بر قول خود استوار و پایدار نیست.

این مسئول افزود: کسانی که مدعی حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند اگر توانستند ملت ایران را از دین و ارزش‌های اسلامی جدا کنند می‌توانند شعار ظلم‌ستیزی را از مردم بگیرند ولی تاریخ نشان داده دین اسلامی روز به روز در اقصی نقاط جهان گسترش می‌یابد و ملت ایران در این مسیر هوشیارتر و با بصیرت‌تر می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان حضور مردم را در  راهپیمایی 13 آبان با شکوه خواند و اظهار داشت: چندین سال است که راهپیمایی 13 آبان را در شهر گرگان و استان گلستان رصد می‌کنم که حضور پرشور مردم امروز یکی از بی‌نظیرترین راهپیمایی‌ها در طول چندسال اخیر بوده است.

حسینی یکی از مهم‌ترین دلایل حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را مشت محکم بر دهان استکبار خواند و گفت: مردم امروز در صحنه آمدند تا بگویند استکبار باید دست از زیاده‌خواهی‌ها و گزافه‌گویی‌های خود دست بردارد چرا که ما تسلیم زور نمی‌شویم.

انتهای پیام/83001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول