اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشجویان

2 مقام برتر مسابقات بین‎المللی رباتیک به مهدیشهر رسید

دو مقام برتر در مسابقات بین‎المللی رباتیک جام امیرکبیر به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر رسید.

2 مقام برتر مسابقات بین‎المللی رباتیک به مهدیشهر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، در چهارمین دوره از مسابقات بین‎المللی امیرکبیر تیم‎های رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر به عنوان تنها نماینده منطقه 10 دانشگاهی مقام دوم در لیگ ربات‎های خانگی (@work) و مقام چهارم در لیگ مین‎یاب را در این دوره از مسابقات به خود اختصاص دادند.

عبدالله جعفری، رئیس دانشگاه و سرپرست شورای رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات بین‎المللی رباتیک جام دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور بیش از 150 تیم از کشورهای مختلف جهان در قالب 10 رشته با عنوان Autcup 2013 در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و تیم‎های رباتیک این دانشگاه به عنوان تنها نماینده منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی در دو تیم مین‎یاب و ربات‎های کار (@work) با دیگر رقبای خود به رقابت پرداختند.

سرپرست شورای رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر اعلام کرد: تیم‎های این واحد دانشگاهی موفق به کسب مقام دوم در رشته ربات‎های خانگی و مقام چهارم در رشته مین‎یاب شدند.

جعفری در ادامه سخنان خود بیان داشت: کسب این مقام‎ها در این دوره از مسابقات که از معتبرترین مسابقات رباتیک محسوب می‎شود نشان از استعداد، پشتکار و تلاش شبانه‌روزی اعضای این تیم بوده و شایان ذکر است تیم‎های رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر پیش از این توانسته بودند در مسابقات بین‎المللی ایران اپن و در مسابقات ملی موش‎های هوشمند یک مقام اول و یک مقام دوم را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد واحد مهدیشهر از تیم‎های رباتیک و باشگاه پژوهش‎گران به جهت کسب مقام برتر در مسابقات بین‎المللی امیرکبیر تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول