اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال انجام شد

تولید و توزیع 350 هزار تن آسفالت در کرج

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از تولید و توزیع حدود 350 هزار تن آسفالت طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

تولید و توزیع 350 هزار تن آسفالت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی سلطانی‌مقدم افزود: در شش ماه نخست سال جاری با صرف حدود 350 هزار تن آسفالت، عملیات روکش آسفالت در مناطق دوازده‌گانه کرج و سایر پروژه‌های عمرانی سطح شهر اجرایی شد.

وی با اشاره به موضوع واگذاری کارخانه آسفالت به سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج گفت: این امر موجب شد تا روند فعالیت‌های این کارخانه به نحو مطلوبی پیش رفته و شاهد اقدامات موثری در این خصوص باشیم.

این مسئول با اشاره به نیاز برخورداری شهر از معابر و خیابان‌های مسطح و استاندارد، عملکرد کارخانه آسفالت را در تحقق این هدف پر اهمیت برشمرد و گفت: عملکرد مدیریت کارخانه و پرسنل این مجموعه مطلوب و قابل تقدیر است.

سلطانی‌مقدم با اشاره به روند صعودی میزان تولید آسفالت از طریق این کارخانه، عملکرد کارخانه آسفالت شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اراده و اهتمام مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری و فعالیت مستمر و مطلوب کارخانه آسفالت زمینه‌ساز تحقق این مهم شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج تاکید کرد: در کنار بهبود کمیت، ارتقای کیفیت و سرعت بخشیدن به اجرای این طرح در معابر با توجه به اولویت‌بندی موضوعی است که باید مدنظر قرار گرفته و از سوی تمام مناطق عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت در معابر شهر کرج هستند، افزود: با توجه به هدف شهرداری کرج در راستای تحقق نهضت آسفالت، کوچه پس کوچه‌های کرج نیز مشمول طرح توزیع و پخش آسفالت قرار گرفت.

این مسئول با یادآوری عملکرد شهرداری در حوزه آسفالت پیش از راه‌اندازی کارخانه آسفالت اضافه کرد: فعالیت این کارخانه ضمن برداشتن هزینه مضاعف از دوش شهرداری، روند اجرای طرح‌های عمرانی با محوریت آسفالت را افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه آسفالت و ساماندهی معابر طی سال‌های اخیر بسیار ملموس و مشهود بوده و با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول