اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صدور پیام آزادگی و مبارزه با ظلم به تمام دنیا

همزمانی ایام الله 13 آبان با آغاز محرم الحرام، پیام عاشورای حسینی مبنی بر آزادگی و مبارزه با ظلم را به تمام دنیا صادر کرد.

صدور پیام آزادگی و مبارزه با ظلم به تمام دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، مردم همیشه در صحنه و شهید پرور و انقلابی چابهار، سنی و شیعه زن و مرد، پیر و جوان همه و همه امروز امده بودند تا در کنار یکدیگر و یک صدا شعار الله اکبر، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را سر دهند و بار دیگر به تبعیت از ولی امر مسلمانان، قاطعانه از نظام و دولتمردان آن حمایت همه جانبه‎ایی را به جهانیان در یوم الله 13 آبان نشان دهند.

امروز 13 آبان ماه 92 شهر بندری چابهار یکپارچه حضور آگاهانه بود به طوری که گرمای بالا هم نتوانست خیل عظیم مردم را از حضور در این گردهمایی منصرف کند، حضور اقشار مختلف مردم در کنار یکدیگر در لباس‎های مختلف اما با یک تفکر و آن هم حمایت قاطعانه از نظام و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم جعلی اسرائیل بار دیگر لرزه بر اندام تو خالی استکبار افکنند و بار دیگر در عمل نیز نشان دهند مردم فهیم چابهار در هر شرایطی با تمام توان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند و در این راستا هیچ تهدیدی نمی‌تواند مردم همیشه در صحنه و شهید پرور چابهار را از انقلاب و نظام دور کند.

امام جمعه شهرستان چابهار در جمع مسئولان و مردم غیورمند چابهار که در گرما عاشقانه و مشتاقانه حضور یافته بودند اظهار داشت: این حضور عظیم به دشمنان قسم خورده انقلاب به خوبی نشان می‌دهد فکر هرگونه اقدام احمقانه را از تفکرات مستکبرانه خود خارج کنید که هر گونه اقدامی را نظام جمهوری اسلامی ایران طوری پاسخ خواهد داد که حتی در تصورات آنها قابل تصور نخواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی ادامه داد: همزمانی ایام الله 13 آبان با آغاز محرم الحرام، پیام عاشورای حسینی را برای همه به خوبی نشان می‎دهد همانگونه که سیدالشهدا با قیام حسینی خود دست سیاه ظلم را قطع کرد ملت ایران نیز با تاسی از سیدالشهدا دست امریکای جنایتکار و مزدوران جیره خوارش را از ایران اسلامی قطع کرده و پیام آزادگی را به همه دنیا صادر کردند.

وی تصریح کرد: امریکای جنایت کار، با خیانت به نزدیک ترین دوستان هم پیمانش بار دیگر به همه ساده لوحان نشان داد سیاست امریکا سیاستی نیست که در آن دوستی به معنای واقعی قرار داشته باشد و براساس منافع خود دست به هر اقدام ضد انسانی حتی نزدیک ترین هم پیمانان خود نیز می زند.

امـام جمعه شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: شنود بیش از 70 میلیون اروپایی به خصوص سران این کشورها توسط دستگاه‎های جاسوسی امریکا بار دیگر ذات واقعی این کشور مستکبر و غیرقابل اعتماد را در ابعاد جهانی رسوا کرد و آنهایی که دل به حمایت امریکا بسته اند بخوبی بدانند و آگاه باشند حمایت از نوع امریکایی از هر کشور  و ملتی همانند سراب است.

موسوی اضافه کرد: آن عده از افرادی که در داخل کشور همیشه می‌گویند تنها راه حل مشکلات برقراری رابطه با امریکاست به خوبی بدانید همانگونه که رهبری دیروز فرمودند ما از دولتمردانمان به صورت تمام قد دفاع می‌کنیم، اما همانگونه که در گذشته شاهد بوده‎ایم آمریکا قابل اعتماد نیست و منافع آن بر هر کار و قولی که بدهد اولویت دارد و مطمئن هستیم این بار هم این آمریکای مستکبر با همان سیاست‌های گذشته بار دیگر فقط بر منافع اقتصادی و جنگ طلبانانه خود معتقد خواهد بود و بس.

وی ادامه داد: امریکا هیچ گاه با ایران مقتدر و مستقل رابطه برقرار نخواهد کرد و تنها زمانی شاهد این رابطه خواهیم بود که دست به سر سپردگی و تعظیم در برابر امریکا و هم پیمانانش بزنیم که با رهبریت قاطعانه مقام معظم رهبری، این آرزوی غده سرطانی به گور خواهد برد.

در پایان نیز مردم شهید پرور و انقلابی چابهار تکبیر گویان با سر دادن تکبیرهای «الله اکبر، خامنه‌ایی رهبر» و «مرگ بر اسرائیل» بندهای قطعنامه روز جهانی مبارزه با استکبار و امریکای جهانخوار را لبیک گفتند.

انتهای پیام/75007/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول