اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پلی‌اکریل:

حامیان کالای چینی، پشت پرده اعتراضات کارگران هستند

مدیرعامل شرکت پلی‌اکریل گفت: حامیان کالای چینی، پشت پرده اعتراضات کارگران این شرکت هستند.

حامیان کالای چینی، پشت پرده اعتراضات کارگران هستند

کریم فروزان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تایید اعتراضات کارگران مجموعه پلی‌اکریل اصفهان اظهار کرد: این اعتراض‌ها ناشی از عواملی است که به دنبال تعطیلی تولید در کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه حامیان کالای چینی، جریان پشت پرده این اقدام هستند، ادامه داد: در شش ماه گذشته که تولید ما با مشکل مواجه شده است از معرفی کارگران به اداره کار خودداری کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پلی‌اکریل راهکار برون‌رفت از مشکلات کنونی را توجه به قانون و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست.

وی به مصاحبه‌های مسئولان استان مبنی بر غیر‌قانونی بودن اعتراضات کارگران این شرکت اشاره کرد و خواستار توجه مسئولان به مشکلات تولید در سطح کشور شد.

فروزان با اشاره به بدهی‌های شرکت از ارزیابی مجدد دارایی‌ها خبر داد و تاکید کرد: براساس قانون بودجه، شرکت مشمول ماده 141 می‌شود و ما به دنبال این هستیم که با ارزیابی مجدد دارایی‌ها زمینه استفاده از کمک‌های دولتی را برای پشت سر گذاشتن مشکلات کنونی فراهم کنیم.

وی ضمن تکذیب مصاحبه یکی از اعضای هیئت مدیره مبنی بر تلاش شرکت برای فرار مالیاتی گفت: به دلیل اینکه در شرایط کنونی شرکت زیان‌ده است، اگر سودی نصیب شرکت شود از پرداخت مالیات معاف است، اما اگر شرکت به زیر‌مجموعه‌های خود واگذار شود، هرکدام از آنها که سود‌دهی داشته باشند باید مالیات بدهند و براساس این موضوع انتقال دارایی‌ها به زیر‌مجموعه شرکت عملی غیر‌منطقی است.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول