اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا در پیشوا طنین‌انداز شد

همزمان با یوم‌الله 13 آبان مردم مومن پیشوا یک‌صدا شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا در پیشوا طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز و همزمان با یوم‌الله 13 آبان، روز ملی استکبارستیزی مردم مومن، ولایی و شهیدپرور شهرستان پیشوا یک‌بار دیگر با شور و خروش به میدان آمدند.

جلال و شکوه راهپیمایی 13 آبان و سردادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله» در شهرستان پیشوا برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این شهرستان کهن به ثبت رساند.

مردم ولایت‌پذیر ایران امروز مثل همیشه بر خود وظیفه دیدند تا بار دیگر حماسه حضور خود را به رخ دشمنان بکشند و نشان دهند که بعد از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب همچنان پایبند به این ارزش‌ها هستند و تا سرنگونی استکبار جهانی به راه خود با پیروی از مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد.

در حماسه حضور امروز مردم شهرستان پیشوا همه آمده بودند از پیرمرد گوژپشت که توان راه رفتن نداشت تا کودک سه ساله و یا مدیرکل یک اداره همه و همه در یک صف و در یک راه با هم حرکت کردند تا خواهان نابودی آمریکا و اسرائیل شوند.

هر کس که توان داشت در این حماسه حضور رساند و حتی فراتر از برخی نیز مانند سبحان عمویی کودک 10 ساله‌ای که پاهایش توان راه رفتن نداشت با ویلچر خود را به قافله رساند پا نداشت اما با دل خودش را رسانده بود تا عقب نماند و در نخستین صف قرار گرفته بود و زیباتر اینکه عکس رهبر خود را به دل نشانده بود تا بگوید او نیز تبعیت از رهبری را توتیای چشم خود کرده است.

مردم مومن و ولایی شهرستان پیشوا نیز دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی با ایستادگی پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس شکوه و جلال راهپیمایی امروز در شهرستان پیشوا غیرقابل وصف است. همه آمده‌اند پیر و جوان، زن و مرد، نوجوان و جوان، این حضور پرشور یادآور روزهای نخست انقلاب است، جو خاصی حاکم است همه از یکدیگر سبقت می‌گیرند تا زودتر از دیگری در راهپیمایی حضور یافته و نام خود را در زمره مبارزان با استکبار به ثبت برسانند.

حضور پرشور نسل چهارمی‌های انقلاب و در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضمون استکبارستیزی و دل‌نوشته‌هایی خواندنی سراسر از عشق و شور با رهبر معظم انقلاب از جمله ویژگی‌های این راهپیمایی باشکوه بود.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول