اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره علم تا عمل استان قم خبر داد

راه‌اندازی غرفه مشاوره در نمایشگاه علم تا عمل

مدیر اجرایی جشنواره علم تا عمل قم از راه‌اندازی غرفه مشاوره در نمایشگاه علم تا عمل استان قم و ارائه راهنمایی‌های لازم به مخترعان خبر داد.

راه‌اندازی غرفه مشاوره در نمایشگاه علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه علم تا عمل استان قم، محمد افرادی گفت: برای این نمایشگاه 83 طرح ارائه شد که 63 طرح به مرحله داوری رسید و در نهایت 41 طرح موفق به کسب رتبه شدند.

وی افزود: استان قم در این نمایشگاه تلاش کرده است تا با همه توان در راستای ارائه خدمات و طرح‌های متنوع به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بکوشد و طرح‌های مطلوبی را ارائه کند.

مدیر اجرایی جشنواره علم تا عمل استان قم تاکید کرد: در این نمایشگاه طرح‌ها و ایده‌هایی مطرح می‌شود که بسیار متنوع بوده و برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران جذاب است و در تلاش هستیم تا قراردادهای تجاری منعقد شود.

افرادی عنوان کرد: همچنین استان قم به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به نخبگان اقدام به راه‌اندازی غرفه مشاوره کرده است که این نمایشگاه در زمینه هماهنگی و تجاری‌سازی طرح‌ها فعالیت دارد.

وی افزود: همه تلاش ما بر این است تا این طرح‌ها را به سمت تجاری‌سازی سوق دهیم و از این‌رو باید همگان در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول