اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

همه آماده کمک به دولت تدبیر و امید هستند/ امید در جامعه افزایش یابد

امام جمعه گرمسار گفت: همه مسئولان شهرستان آمادگی دارند که به دولت تدبیر و امید کمک کنند و امید را در بین مردم افزایش دهند.

همه آماده کمک به دولت تدبیر و امید هستند/ امید در جامعه افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت‎الاسلام سیدعلی مهدی‎نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار که در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: در بین استانداران انتخاب شده، بهترین استاندار نصیب سمنان شد و باید در این زمینه شاکر باشیم که استانداری با سوابق درخشان اجرایی در شهرستان‎های مختلف، مؤمن، متدین و دلسوز نصیب استان سمنان شده است.

وی افزود: همه مسئولان شهرستان آمادگی دارند که به دولت تدبیر و امید کمک کنند و امید را در بین مردم افزایش دهند.

مهدی‎نژاد افزود: استان سمنان در طول دوران نظام مقدس اسلامی بیشترین خیرات را داشته و کوچک‎ترین مشکل در این مدت ایجاد نشده است.

همچنین در این جلسه، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزود: بزرگ‎ترین افتخاری که نصیب مردم این استان شده، هم‎گرایی و همدلی به خصوص بین مسئولان و نمایندگان است و همین امر باعث شد فردی با تجربه و توانمند، متدین و بسیار ساده زیست به عنوان استاندار سمنان نصیب این استان شود.

غلامرضا کاتب افزود: در فضای امروز کشور با تلاش دولت تدبیر و امید روحیه امیدواری در بین مردم ایجاد شده و شرایط خوبی هم در سطح کشور هم در سطح استان برای خدمت‎گزاری ایجاد شده است.

وی با اشاره به پتانسیل‎های موجود در شهرستان گرمسار گفت: این شهرستان در خیلی از ظرفیت‎ها و پتانسیل‎ها رشد بالا و رتبه اولی را داراست.

کاتب به مسائل مختلف بحث آموزش عالی، دانشگاه امیرکبیر، توجه به صنعت توریسم و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ایجاد مترو گرمسار تهران راه قم- گرمسار، توجه به ورودی‎های شهری توجه به اشتغال اشاره داشت و خواستار توجه مسئولان برای برطرف کردن مشکلات این شهرستان شد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول