اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت حیدریه:

روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، رهنمودهای امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته است

به گزارش خبرنگار فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و این نامگذاری فرآیند، نتیجه و محصول ارزش‌های قرآنی، انقلابی و اسلامی و سه رخداد بزرگی است که در تاریخ انقلاب اسلامی در این روز رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه 13 آبان روزی است که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است، افزود: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل و یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است که عمق و اصالت این آرمان به اندازه‌ای است که هیچ‌گاه آمریکا نمی‌تواند امید سازش و مصالحه از سوی انقلاب اسلامی داشته باشد.

خطیب جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: رویدادهایی همچون تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343، شهادت جمع کثیری از دانش‌آموزان مسلمان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام باعث شد که این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامیده شود.

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: تا زمانی که فرهنگ حسینی بر این کشور، قلب‌ها و اندیشه‌ها حاکمیت دارد، تا ظهور امام زمان (عج) و تا این نور حسینی در کشور جلوه‌گر است، فریاد مرگ بر آمریکا طنین‌انداز خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: امسال همچون سالهای گذشته فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شد و ملت استکبارستیز ما بار دیگر به جهانیان ثابت کردند همچنان پیرو راه ولایت هستند و مشت محکمی بر دهان آمریکا و هم‌پیمانانش زدند.

شریعتی‌تبار گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول