اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

تلاش دشمنان برای گرفتن اعتقادات مذهبی از صاحبان اندیشه است

امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام تلاش دشمنان اسلام این است که اعتقادات و ارزش‌های اسلامی را از صاحبان فکر و اندیشه مذهبی بگیرند.

تلاش دشمنان برای گرفتن اعتقادات مذهبی از صاحبان اندیشه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در جمع مبلغان و مبلغات استان کرمانشاه به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: کار مبلغ و تبلیغ احکام دینی و اسلامی در ادامه کار انبیا و اولیای الهی است.

به گفته وی، مبلغان باید فکر، منش و بعثت پیغمبران را الگوی خود قرار دهند و به اندازه سعه وجودی خود برای انجام این کار اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمنان اسلام این است که اعتقادات و ارزش‌های اسلامی را از صاحبان فکر و اندیشه مذهبی بگیرند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مبلغان به هر منطقه‌ای که اعزام می‌شوند، باید جلسه‌های بسیاری را با جوانان برگزار کنند و حلقه صالحین را با این قشر مهم جامعه تشکیل دهند.

وی در سفارش به مدیران هیئت‌ها و دسته‌جات مذهبی بیان داشت: عزاداری سنتی را طبق فرمایشات امام (ره) در پیش بگیرید و برای جوانان و عزاداران در نوحه‌خوانی‌ها از اشعاری که بیان‌کننده ارزش‌های سید‌الشهدا (ع) است، استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ماه رمضان و محرم در اسلام حکم دانشگاه را دارد، افزود: مردم در این مراسمات باید از تمام مسائل و ارزش‌های دین آگاهی کامل پیدا کنند.

وی با گوشزد کردن نکاتی به مبلغان اعزامی به روستاها، گفت: جوهره وقف را به مردم توضیح و ترویج اسلام و نظام ولایت دینی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول