اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران:

دانش‌آموزان باید دشمن خود را بشناسند

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: یک دانش‌آموز ایرانی باید دشمن خود را بشناسد و وقتی دانش‌آموز شناخت پیدا کند به وظیفه خود عمل می‌کند.

دانش‌آموزان باید دشمن خود را بشناسند

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، حسن کمالی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه نواب‌علیه ساری اظهار داشت: شهدا با ارزش‌ترین سرمایه انسان، که جان و هستی است را تقدیم انقلاب کردند تا امروز ملت ایران در امنیت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه استان مازندران یک‌هزار و 700 شهید دانش آموز و 300 شهید فرهنگی دارد، افزود: دانش‌آموزان پرچم‌دار و میراث‌دار شهدای دانش‌آموز سال 56 هستند.

کمالی تصریح کرد: این روز متعلق به دانش‌آموزان است و باید در باور دانش‌آموزان کشور تاثیرگذار باشد و در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران به کشتار دانش آموزان در سال 56 اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 56 دانش‌آموزان در حمایت از امام به خیابان‌ها آمدند و شعار استکبارستیزی سر دادند و رژیم دست‌نشانده آمریکا دانش‌آموزان را به خاک و خون کشید.

این مسئول بیان داشت: 219 هزار شهید تقدیم انقلاب شد برای این بود که ما مستقل باشیم و زیر بار ظلم استکبار نرویم.

وی به قیام عاشورا اشاره کرد،افزود: امام حسین فرزندان و یاران و خویشان خود را تقدیم اسلام کرد و به ما یاد داد که باید در مقابل ظلم و ستم بایستیم.

کمالی عنوان کرد: دانش‌آموزان امروز هوشمند و فکور هستند و یک دانش‌آموز باید عارف و عالم به محیط اطراف خود و تاریخ ایران را بشناسد و بداند که ایران اسلامی جوانان خود را تقدیم کرد اما هرگز زیر بار استکبار نرفت که مستقل باشد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه یک دانش‌آموز ایرانی باید دشمن خود را بشناسد، اذعان داشت: وقتی دانش‌آموز شناخت پیدا کند به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید با بصیرت باشند،گفت: امروز آنچه که به دست آوردیم بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است و یوم‌الله 13 آبان با صلابت‌تر و باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86016/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول