اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق شهرستان خلیل‌آباد:

احتمال کاهش تعرفه‌های خرید انشعاب برق بعید است

رئیس اداره برق شهرستان خلیل‌آباد گفت: افزایش قیمت انشعاب برق در حال حاضر با توجه به هزینه‌های روشنایی واقعی بوده و احتمال کاهش تعرفه‌های خرید انشعاب برق بعید است.

احتمال کاهش تعرفه‌های خرید انشعاب برق بعید است

محمد حسین مقدسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بر اساس کار کارشناسی وزارت نیرو، این اقدام صورت گرفته و احتمال کاهش قیمت بعید است.

رئیس اداره برق شهرستان خلیل‌آباد افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم همه مسیرهای هیئت عزاداری در سطح شهر و روستاهای شهرستان که فاقد روشنایی باشند، از روشنایی برخوردار شده و چنانچه هیئتی با این مشکل مواجه است باید هر چه سریع‌تر با اداره برق مکاتبه کند.

وی از وجود 20 هزار مشترک برق در این شهرستان خبر داد و گفت: پرداخت به موقع قبوض برق، ارائه خدمات‌دهی بیشتر به مشترکان را مضاعف می‌کند.

این مسئول از اجرای 2 هزار و 500 متر ساماندهی مسیر افت ولتاژ برق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در خلیل‌آباد مشکل خاموشی نداریم و بعضاً خاموشی‌های اتفاق افتاده در یک منطقه، خواسته کارشناسان اداره برق برای رفع ولتاژ برق و یا انشعاب جدید است و پس از مدت کوتاهی روشنایی برقرار می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول