اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی 13 آبان و با حضور گسترده مردمی

فریاد استکبارستیزی در آسمان گچساران پیچید

مردم انقلابی و همیشه در صحنه گچساران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان، فریاد استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

فریاد استکبارستیزی در آسمان گچساران پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز و در سی و پنجمین سالگرد تسخیر سفارت یا به فرموده امام انقلاب «لانه جاسوسی» آمریکا خیابان‌های گچساران میزبان قدم‌های محکم و بینش عمیق سیاسی مردم این شهرستان بود.

راهپیمایان گچسارانی در گروه‌های مختلف، سنی و شغلی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز، دانشجو، فرهنگی، پزشک، کارگر، بازنشسته، بازاری و کارمند با تجمع در محل کانون بسیج این شهرستان حرکت انقلابی خود را به سوی میدان امام راحل آغاز کردند.

گچسارانی‌های همیشه در صحنه در این مسیر با سردادن شعارهای ضد استکباری و صهیونیستی خود اعمال ضد بشری آمریکا علیه ایران اسلامی و بشریت را محکوم کردند.

راهپیمایان گچسارانی با فریادهای کوبنده ضد استکباری از جمله «مرگ بر آمریکا» درک و فهم سیاسی 35 سال گذشته خود را در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و محکومیت رفتار غیرقانونی آمریکا در جاسوسی از ایران اسلامی به رخ جهانیان کشاندند تا جهانیان بعد از گذشت این همه سال و جاسوسی آمریکا از مسئولان و شهروندان اروپایی به بصیرت و شعور بالای سیاسی مردم ایران اسلامی اعتراف کنند.

پارچه‌نوشته‌ها و پلاکاردهای مزین به شعارهای انقلابی و ضد آمریکایی همراه با پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی جلوه‌ای خاص به همایش بصیرتی 13 آبان گچساران داده بود.

مردم بصیرت‌مند گچسارانی در ادامه این حرکت انقلابی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا در محل میدان امام خمینی(ره) بار دیگر بر محکومیت خصیصه استکباری و فریبکارانه آمریکا تأکید کردند.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امام جمعه موقت گچساران در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: 13 آبان روزی جاودانه و صفحه‌ای طلایی از تاریخ بصیرت و هوشمندی ملت ایران اسلامی در حوزه سیاسی است.

وی افزود: امروز پس از گذشت 35 سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان این مرز و بوم، مردم جهان به ماهیت فریبکارانه آمریکا در جاسوسی از کشورهای جهان به ویژه کشورهای متحد اروپایی پی برده‌اند.

سخنران راهپیمایی 13 آبان در گچساران با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و آمریکا ابراز کرد: ایران اسلامی در این مذاکرات از حق مسلم ملت ایران کوتاه نخواهد آمد و البته سیاست‌مداران ایران اسلامی باید با توجه به فرامین و تأکیدات رهبری بر اساس منافع ملت ایران اسلامی گام بردارند.

یدالله مرادی مدیر آموزش و پرورش گچساران و از فعالان انقلابی این شهرستان نیز در این زمینه اظهار کرد: یوم‌الله 13آبان سرآغازی بر ظلم‌ستیزی، استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی و عزت‌خواهی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تقدیر از حضور پرشور دانشجویان و دانش‌آموزان فهیم و ولایتمدار گچسارانی در این راهپیمایی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان بابصیرت آمده‌اند تا مراتب پشتیبانی خود را از سیاست‌های نظام ولایتمدار جمهوری اسلامی در برابر خوی تجاوزکارانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و لابی‌های صهیونیستی اعلام کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: 13 آبان روز اقتدار و هوشمندی جوانان ایران اسلامی در آشکارسازی ماهیت آمریکا با تسخیر سفارت جاسوسی این کشور است.

جوان دانشجوی گچسارانی در حالی‌که که در یک دست پرچم ایران اسلامی و در دست دیگر پوستری از نماد مرگ بر آمریکا را در دست داشت، در گفت‌و‌گو با فارس بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم با حضور منسجم در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ترویج روحیه عدالت‌طلبی، آرمان‌خواهی، آزادی‌خواهی و استکبار‌ستیزی را اعلام می‌کنیم.

محمد تقوی‌زور ادامه داد: این راهپیمایی دلیلی برای اعلام برائت از استکبار جهانی بوده و مردم شهیدپرور و انقلابی گچساران با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، استکبارستیزی را به منصه ظهور رساندند.

به گزارش فارس، در پایان راهپیمایی 13 آبان گچسارانی‌ها با فریادهای الله اکبر بر قطعنامه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی قرائت‌شده تأکید کردند.

قرائت بیانیه تشکلهای دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، بیانیه مشترک فرماندهی سپاه فتح استان و مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و سخنرانی حجت الاسلام خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران از دیگر برنامه های این راهپیمایی بود.

===============

گزارش از معصومه بوستانی

===============

انتهای پیام/82001/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول