اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

4 هزار دانش‌آموز در بسیج دانش‌آموزی میامی سازمان‎دهی شدند

فرمانده سپاه شهرستان میامی با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی این شهرستان گفت: چهار هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 63 واحد دانش‌آموزی میامی سازمان‎دهی شده‌اند.

4 هزار دانش‌آموز در بسیج دانش‌آموزی میامی سازمان‎دهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباسعلی کاظمی صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی و اعضای ستاد هفته بسیج دانش‌آموزی شهرستان میامی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان دانش‎آموزی اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزان در واقع به منظور تجدید پیمان دوباره با شهداست که می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر باشد.

وی افزود: چهار هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 63 واحد دانش‌آموزی میامی سازمان‎دهی شده‌اند.

امام جمعه میامی نیز در ادامه خطاب به نوجوانان دانش‌آموز گفت: خودشناسی در نوجوانی یک توفیق الهی است که باعث می‌شود فرد به خداشناسی عمیق‌تری دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی افزود: انقلاب ما حاصل تفکرات نوجوانانی است که در دوران جوانی‎شان خود را شناختند و راه مستقیم را در پیش گرفتند.

امام جمعه میامی یادآور شد: امروز هم به همین تفکرات است که انقلاب را به تمام جهان صادر کرده‌ایم و نوجوانان امروز هم با الگو قرار دادن شهدای دفاع مقدس با درس خواندن و تلاش بیشتر ادامه‎دهنده راه آن‎ها باشند.

موسوی خاطر نشان کرد: دوره نوجوانی و جوانی دوره تفکرات جدید است که زمینه‌ساز خلاقیت، ابتکار و ابداع آثار فاخر می‌شود.

وی بیان کرد: از نماز اول وقت، قرائت با تأمل قرآن و دائم‎الوضو بودن غافل نشوید؛ چرا که موجب باز شدن درهای رحمت الهی و نزدیکی به خداوند می‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول